9-3 -01 Muutama kysymys

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Jezmalez
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2012 21:25

9-3 -01 Muutama kysymys

Viesti Kirjoittaja Jezmalez »

Pahoittelut uudesta topicista, näitä on varmaan jo riittävästi muutenkin.

8 vuoden ja monen Opelin jälkeen tuli ostettua suht tuttu GM:n tuote :D
Autona siis otsikon mukainen 9-3 2.0t ja 150hv, eli onko tämä sitten T7 moottori?

Autossa ilmeisesti joku pieni helmasarja kun ei näyttäs kaikissa 9-3 olevan. Kuvassa vastaavanlainen
Kuva

Muutama murhe mahtuu tähänkin käyttöpeliin, cruisella kun ajaa niin nopeus ei pysy aivan vakiona koko aikaa vaan pientä pumppausta tuntuu, neulan mukaan nopeus ei muutu mutta tuntuu kyllä ihan selvästi.

Välillä vaihdekepissä tuntuu pykälä kun vaihtaa pienemmälle, eli ei meinaa ensimmäisellä yrittämällä irrota, ei kuitenkaan ääntele millään tavalla.

Ja perus ajotietokoneen näyttö Sid2? Monia pikseleitä kadonnu, mutta kun auto ei ollut käynnissä niin tuli noita nappuloita röpläiltyä ja näyttöön ilmestyi teksti "Heater" ja kolme ajastinta. Mikäs toi sitten pitäs olla? Joku Webaston tyylinen?

Jonkun verran tullut selailtua foorumia ja paljon ollut juttua huohotin päivityksestä ja "holkki" remontista. Mistä näkee onko huohotin päivitys tehty?
Ja mikäs on holkki remontti ja miten oireilee jos auto sitä vaatii?

Tulihan jutusteltua, toivottavasti joku jaksaa kirjotella näihin mitä on varmaan jo monesti käsiteltykkin.
jeippo
"Hirsch"
Viestit: 775
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2011 02:14
Paikkakunta: Tre

Re: 9-3 -01 Muutama kysymys

Viesti Kirjoittaja jeippo »

Tästähän on tuhat ketjua kun etsit vain sinnikkäästi.. ja jos ongelma ei ratkea, niin jatka samaan ketjuun jossa muillakin ollut ks.vikoja.

Cruisen humppaamisesta löytyy, holkki remontista sanalla 'holkki remontti' jne. Turhauttavaa varmaan vuosien päästä kun samoista aiheista on kyselty 100krt ja kaikki tiedon muruset on jaettu useaan eri ketjuun.

Mutta, cruise humppas itelläkin samanlailla. Tarkista kaikki alipaine letkut ja mahdolliset vuodot paineistamalla imucobrasta.. (haulla löytyy enemmän), tai mahdollisesti softassa vika. Itellä oli sama, ja korjaantu kun softaa rukkasin ja joitain letkuja uusin samaan aikaan. Sen takia en nyt sitte osaa sanoa tarkemmin missä oli vika. Mutta vika ilmaantu vähän kuin itsestään, ja vähän samanlailla se lähti poiskin kun vähän räpelsi.

Heater on webaston tai eberin ajastus. Saat kolme eri ajastusta asetettua. Virtojen ollessa pois päältä, selaamalla plussalla tai miinuksella tulee Heater ON, Off ja ajastukset. Virtojen ollessa päällä, pitämällä plussaa ja miinusta pohjassa yhtäaikaa ilmestyy sidiin Heater teksti kun laite pakkosyötetään päälle näistä napeista tai samanlailla pitämällä pohjassa se kytketään pois päältä.

Uusimmasta huohotin päivityksestäkin juttua etsi toiminnolla löytyy, ja itse en nyt osaa tarkalleen sanoa mistä tuon erotti, joku letku tms lähti öljykorkin vierestä johkain tai joku tuollanen pieni juttu sen kertoi..

EDIT:
Ja kyllä T7 on tuo

Jotain juttua

Holkki remontista vain 14 sivullista tekstiä sekunnin 'etsi' toimintoa käyttäen:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... i+remontti

Huohotin päivityksestä:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... ys#p837152

Cruisesta, jonka ite sotkin joskus väärään ketjuun:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... aa#p805709

Eberin ja etanolin sopivuudesta yms:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... er#p845241
Vastaa Viestiin