Moro,
Vika nro1:
Nyt on alkanut tuntumaan ettei saabi jaksa oikeen kulkea.
Kylmänä humputtaa tyhjäkäyntiä ja koittaa sammua liikkeelle lähtiessä.
Maantiellä saa koko ajan polkea kaasua, kun tuntuu pikku mäkiinkin hyytyvän.
Ja vaikea ajaa tasaista vauhtia, jonka ansiosta kulutus nousee ja öljy sheikit hymyilee..
Kun lähtee motarille kiihdyttään urut auki, niin pätkäsee muutaman kerran noin 4500-5500rpm välillä.
Vika nro2: 80km/h vauhdissa alkaa rallatus kuulumaan kuskipuolen etupyörästä.. Olisikohan pyöränlaakeri pikkuhiljaa tiensä päässä?
Vika nro3: Kun nousee autosta ulos kuuluu takapäästä klonk ?
Vika nro4: Käynnistyksen jälkeen mittari saa muutaman hepulin.. Näyttää pari kertaa sen 2sek ajan abs, srs ym varoitusvaloja, ja välillä saattaa parkasta "ding dong" äänen.. Eipä tuo ole aikaisemmin startin jälkeen vilkutellut, vaan ajossa.
Veto kateissa ja muuta vikkaa, ng900 2.0 vapari.
Veto kateissa ja muuta vikkaa, ng900 2.0 vapari.
Suap eestä ja suap takkaa..
Re: Veto kateissa ja muuta vikkaa, ng900 2.0 vapari.
1. veikkaan imuvuotoja alipaineletkuissa, huonot tulpat,ilmanputsari ....
tee kunnollinen perushuolto ja vaihda kaikki alipaineletkut.
2. pyöränlaakeria veikkaisin.
kokeile ajonjälkeen lämpeneekö pyörän napa
3. paha mennä sanomaan
4. taitaa olla alkavaavaa mittaristo vikaa
tee kunnollinen perushuolto ja vaihda kaikki alipaineletkut.
2. pyöränlaakeria veikkaisin.
kokeile ajonjälkeen lämpeneekö pyörän napa
3. paha mennä sanomaan
4. taitaa olla alkavaavaa mittaristo vikaa
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Veto kateissa ja muuta vikkaa, ng900 2.0 vapari.
Jos tuohon on vaihdettu joskus bensapumppu, niin tarkista vielä lopuksi ettei tankin sisällä ole huonoa letkuliitosta, toki ensin filtteri kannataa varoiksi vaihtaa, jos sen kunnosta ei ole tietoa.
Tukkoinen bensafilsu myös kuormittaa pumppua, eli suodatin kannattaa välillä vaihtaa, oliko se 100000km välein kun se huolto-ohjelman mukaan vaihdetaan.
Tukkoinen bensafilsu myös kuormittaa pumppua, eli suodatin kannattaa välillä vaihtaa, oliko se 100000km välein kun se huolto-ohjelman mukaan vaihdetaan.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-5TID_04 X1/9
Re: Veto kateissa ja muuta vikkaa, ng900 2.0 vapari.
3: Voisko olla pakoputken kannatin kumirikki, jolloin putki liikahtaa runkoon/puskuriin?
Saab 900Se Talladega 2.0T
Re: Veto kateissa ja muuta vikkaa, ng900 2.0 vapari.
Juu, pitää mennä kurkkimaan pellin alle, jos siellä näkyy huonoja letkuja ja liitoksia.
Bensapumpusta & suotimesta ei ole mitään tietoa koska vaihdettu.
Kun ei ole auton huoltokirjaa & käsikirjaa.
Mittaristosta mietin sitä, että mulla on tietokoneet ym.. sähkölaitteet sekoillut, jos ei ole riittänyt virta. Oliskohan akun vaihto aikakin käsillä..
Mikäli joku on omistanut tai korjaillut autoa rek SGJ-3XX, otan mielelläni tietoja vastaan.
Jusa, pyörän napa ei juuri sen lämpimämpi ole, kuin muiden pyörien navat.
Aluvanteen keskiön välistä tursuttanut jotain mustaa ja oikein tahmeaa saissea vanteeseen?
Bensapumpusta & suotimesta ei ole mitään tietoa koska vaihdettu.
Kun ei ole auton huoltokirjaa & käsikirjaa.
Mittaristosta mietin sitä, että mulla on tietokoneet ym.. sähkölaitteet sekoillut, jos ei ole riittänyt virta. Oliskohan akun vaihto aikakin käsillä..
Mikäli joku on omistanut tai korjaillut autoa rek SGJ-3XX, otan mielelläni tietoja vastaan.
Jusa, pyörän napa ei juuri sen lämpimämpi ole, kuin muiden pyörien navat.
Aluvanteen keskiön välistä tursuttanut jotain mustaa ja oikein tahmeaa saissea vanteeseen?
Suap eestä ja suap takkaa..
Re: Veto kateissa ja muuta vikkaa, ng900 2.0 vapari.
veikkaanpa että se musta tahmea aine on vetarin rasvaa. eli suojakumi mennyt rikki taikka lähtenyt pois paikoiltaan
alipaineletkujen katteleminen ei kamalasti auta kun alkavat vanhemmiten hengittämään läpi ja aiheuttaa ilmavuotoja.
sitten kun on oikein huonot niin alkaa muistuttamaan lakritsia kun sitä puristaa
(jää mustaa chaisea sormiin)
kyllä patterissa virtaa riittää jos auto käyntiin lähtee se ei aiheuta mittariston välkyntää.
piiri kortilla on jotkut tinaukset antanut periksi taikka joku/ muut osat
en osaa sen paremmin sanoa että mitkä.

alipaineletkujen katteleminen ei kamalasti auta kun alkavat vanhemmiten hengittämään läpi ja aiheuttaa ilmavuotoja.
sitten kun on oikein huonot niin alkaa muistuttamaan lakritsia kun sitä puristaa
(jää mustaa chaisea sormiin)
kyllä patterissa virtaa riittää jos auto käyntiin lähtee se ei aiheuta mittariston välkyntää.
piiri kortilla on jotkut tinaukset antanut periksi taikka joku/ muut osat
en osaa sen paremmin sanoa että mitkä.
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Veto kateissa ja muuta vikkaa, ng900 2.0 vapari.
Kurkin hieman konehuoneen puolelle, heti ensimmäisenä tuli halkeillut letku vastaan.
Letku lähtee imusarjasta, vastaiskuventtiili välissä ja sitten se letku luikertelee pyöräkotelon sisuksiin.
Sepä pittää ajella Mätänettiin hakemaan letkua..
Miksen hoksannut heti vetarinsuojakumia! pitääpä käydä kattomassa se pikimmiten.
Letku lähtee imusarjasta, vastaiskuventtiili välissä ja sitten se letku luikertelee pyöräkotelon sisuksiin.
Sepä pittää ajella Mätänettiin hakemaan letkua..
Miksen hoksannut heti vetarinsuojakumia! pitääpä käydä kattomassa se pikimmiten.
Suap eestä ja suap takkaa..