Sidin näyttö ja silitysrauta?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Shammy74
Matalapaineturbo
Viestit: 174
Liittynyt: Pe Syys 17, 2010 19:08
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sidin näyttö ja silitysrauta?

Viesti Kirjoittaja Shammy74 »

Olen lähettämässä SID:n tuonne Simonille. Miten nuo postimaksut tuonne nyt oikein menee? Sivustolla lukee delivery £5, mutta se ei näy kun on maksamassa Paypalilla heidän linkistä. Onko tarkoitus maksaa heidän paluuposti ja sitten erikseen Suomen päässä lähetyspostimaksut?
Saab 9-5 Aero Sedan "Black Edition" MY00 Biopower https://1drv.ms/i/s!As6Xgw_TfcKjg34ZAMAFw9VQdQ0P
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13238
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Sidin näyttö ja silitysrauta?

Viesti Kirjoittaja AZP »

Ainakin omalla kohdallani maksoin itse menomatkan ja korjauksen hinta sisälsi paluumatkan.

j-K:lle: jos kaapeli irtosi, niin lähetä ihmeessä Simonille, siellä se tulee kuntoon. Lähetin itse yhden kappaleen, jossa kaapeli oli kokonaan irti. Kuntoon tuli ihan samalla hinnalla kuin muutenkin, eikä ole vuoden käytön jälkeen ilmennyt ongelmia.

Korjasin aikanaan SIDin painelemalla harpin kärjellä, kaikki pikselit toimi joitakin kuukausia ja sen jälkeen totesin että kannattaa panostaa muutama kymppi, että saa ne kaikki pikselit toimimaan pysyvästi.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Vastaa Viestiin