ng900
ng900
Saabas teki tossa tenän kuukausi sitte ja siihen vaihdettiin uusi sytkäkasetti setti. Sen jälkeen on ilmennyt kiihdytettäessä ulinaa/kovaa ujellusta koneesta. Lakkkaa välittömästi kun kaasusta höllää. Mikäs mikäs? ei nimittäin ennen oo kuulunu muutaku optiflown pihahdus.Ja joo ei oo huoltomies jääny konehuoneeseen =D
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: ng900
porsinut by-bass venttiili...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: ng900
Ei osaa sytyttää vikavaloa By-Passin viasta. Ennen ostoksille syöksymistä voi koettaa puhallella ja imeä By-Passin pikkuletkusta, ehjän passin kalvo ei saisi laskea ilmaa läpi. Sen optiflow:n voi lahjoittaa vaikka jauhosiiviläksi ja hankkia tilalle ilmansuodattimen.
Re: ng900
Kävin saabbaan marmoritiskillä, sain testaukseen uuden bypassin, ei kadonnut vika. Nyt himassa kattelin vielä kerran konehuoneeseen ja lähemmässä tarkastelussa huomasin alipaineletkun olevan aika haperassa kunnossa. Voisiko tuo tuottaa sen ongelman että ahdot ei nouse klo 12.00 :sta ylemmäs? Minkäs millistä alipaineletkun pitäisi olla vai kuinka tarkkaa sen kanssa on? Mistäs sitte ulinan etsimistä jatkaisi? Turboko?
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: ng900
onko ääni enemmän ulinaa vai vihellystä?
tuleeko ääntä heti kun paat jalan kaasulle vai vasta ahdoilla eli kun kuormitat/väännätät moottoria?
tuleeko ääntä heti kun paat jalan kaasulle vai vasta ahdoilla eli kun kuormitat/väännätät moottoria?
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: ng900
Alipaineletku on 4mm sisähalkaisijaltaan, mutta etenkin tuo bypassilta kaasuläppäkotelolle menevä lienee joissain tapauksissa hyvä pistää pienellä klemmarilla kiinni läppäkotelon päästä. Ainakin itselläni ampui pariin otteeseen vedossa irti.
Silikoniletku menee paljon kivemmin paikalleen kuin kuminen ja ainakin Docpowerin silikoninen maksoi vähemmän kuin motonetin kuminen.
Silikoniletku menee paljon kivemmin paikalleen kuin kuminen ja ainakin Docpowerin silikoninen maksoi vähemmän kuin motonetin kuminen.
Re: ng900
Mietin tossa voisiko vika olla esim. välijäähdyttimessä ( sijaitsee missä? Vai onko?) entä oisko sitten vaan imuputket falskaus kunnossa? Itse vaan niin vähän autojen kanssa pelanneena en osaa paikallistaa mikä putki on mikäkin 
