Kytkinvaijeri irti polkimesta
Kytkinvaijeri irti polkimesta
Tänä aamuna kun lähdin töihin niin kuului jalkatilasta napsaus ja kytkinpoljin meni veltoksi.Arvelen että katkesiko vaijeri vai pettikö lukitus polkimen ja vaijerin välillä.Saako noi muovi paneelit helposti irti jalkatilasta että pääsis näkemään mitä on käynyt?Kyseessä on NG900 -93
Re: Kytkinvaijeri irti polkimesta
2 ruuvia ylhäällä (ratin alapuolella muovin ylä laidassa näkyvillä hyvin koe laudan alapuolella.
sulakekotelon kansi irti ja ylälaidasta 2 torox ruuvia irti
oven tiivistelistaa vedä ulos koelaudan päädun kohdalta
vasemmasta laidasta 10mm kuusiokantainen ruuvi irti
keskikonsolin sivuseinästä 1 toroksiruuvi irti (kuskin jalkatilasta)
kytkin ja jarrupolkimen välistä paina nasta sisään (avaa verhoilun lukituksen)
obd pistokkeesta irroita 2 toroksia ja tunge reijästä pistoke sisään
sitten ei muuta kuin koelaudan alaosa pois
sulakekotelon kansi irti ja ylälaidasta 2 torox ruuvia irti
oven tiivistelistaa vedä ulos koelaudan päädun kohdalta
vasemmasta laidasta 10mm kuusiokantainen ruuvi irti
keskikonsolin sivuseinästä 1 toroksiruuvi irti (kuskin jalkatilasta)
kytkin ja jarrupolkimen välistä paina nasta sisään (avaa verhoilun lukituksen)
obd pistokkeesta irroita 2 toroksia ja tunge reijästä pistoke sisään
sitten ei muuta kuin koelaudan alaosa pois
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131