Voisiko kukaan neuvoa mistä lähteä etsimään vikaa, kun tuo kolmas pytty päätti lopettaa toimintansa.
Auto on 900 2.0 l -96( tietenkin saab). Ensin syttyi engine valo ja ajateltiin että liekö vain turha valo mutta sitten alkoi kolmannen pytyn loma. Kuinkahan vaikea tuon vian korjaus mahtaa olla, pystyykö tekemään itse ???
Pytty uupuu niin kylmänä kuin kuumanakin, ei halua tulla enää ollenkaan mukaan. Kaikki viisaat neuvot otetaan kiitollisena vastaan.
Kolmas pytty uupuu
Re: Kolmas pytty uupuu
Tuo kun -96 mallinen saat tarkempia neuvoja ng/9-3 osiossa.
Tuo kun vapari ilmeisesti niin tulpanjohdon ja tulpan eli sytytyspuolen olet kai jo katsonut että varmasti ehjät.
Tuo kun vapari ilmeisesti niin tulpanjohdon ja tulpan eli sytytyspuolen olet kai jo katsonut että varmasti ehjät.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: Kolmas pytty uupuu
Sytytys puoli on tarkastettu kipinä tulee
Re: Kolmas pytty uupuu
Puristuspaineet mitattu kaikista pytyistä ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Kolmas pytty uupuu
Ruiskusuutin pimentynyt tai kosketushäikkää?
Re: Kolmas pytty uupuu
Jos kipinä VARMASTI tulee kunnolla, eli myös paineen alla, niin vesan ehdottama puristuspainemittaus on helppo tehdä, myös bensan tulo täytyy varmistaa
Ng900