Avaimen pariston vaihto

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Mikgo
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: Su Heinä 31, 2011 21:45
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Avaimen pariston vaihto

Viesti Kirjoittaja Mikgo »

Pitääkö avain koodata uudestaan patterinvaihdon yhteydessä ?
Vai perus patterin vaihto ja menoks.
OG9-3 5d Aero -01
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Avaimen pariston vaihto

Viesti Kirjoittaja core2 »

Mikgo kirjoitti:Pitääkö avain koodata uudestaan patterinvaihdon yhteydessä ?
Vai perus patterin vaihto ja menoks.
Ei tarvitse koodausta jos alkuperäinen avain, vaihdat pariston ja senjälkeen otat vaikka auton ulkopuolella seisten ja näppäilet avaus näppäintä 4-8 kertaa jotta autosi alkaa tunnistamaan avaimen.
Huom! mieluummin ovien ollessa kiinni, mutta ei lukossa.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
sbanc
"Kaasari"
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Marras 12, 2012 22:45

Re: Avaimen pariston vaihto

Viesti Kirjoittaja sbanc »

Tässä hyvä neuvo avaimen avaamiseen. Toimi minulla kun vielä vähän avitti talttapäällä lopussa.
Saab 9-3 2.0t Jubilee -02
ballantine
"Aero"
Viestit: 426
Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 12:41

Re: Avaimen pariston vaihto

Viesti Kirjoittaja ballantine »

sbanc kirjoitti:Tässä hyvä neuvo avaimen avaamiseen. Toimi minulla kun vielä vähän avitti talttapäällä lopussa.
Hieno ensimmäinen viesti forumille. Mutta missä se neuvo on?
Saab 9-3 SE 2,0i '98
Vastaa Viestiin