kertokaas mulle että sopisko 2,5l v6 autom saappiin jonkun muun saapin mittaristo?
ongelma on se et mittaristo palaa kun joulukuusi eikä mikään muu mittari toimi kun lämpömittari enkä oo ihan varma et toimiiko sekään ihan oikein
ja laatikkokkaan ei oikeen pelaa se menee koko ajan isoilla vaihteilla (3 ja 4)
et vaikuttaako se jotenkin et mittaristo on sekasin et se vetää ns "vikatilan" päälle niin se ei vaihda yks kaveri vaan epäili et siin vois olla sellanenkin
ng900 2,5 v6 autom "94 mittaristo
Re: ng900 2,5 v6 autom "94 mittaristo
Moi!
Ainakin ihan vapari 2,0:ssa on sama mittaristo (abaut vm. 95->, jossa digitaaliset kilometrit).
Ainakin ihan vapari 2,0:ssa on sama mittaristo (abaut vm. 95->, jossa digitaaliset kilometrit).
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: ng900 2,5 v6 autom "94 mittaristo
okei kiitos tiedosta
Re: ng900 2,5 v6 autom "94 mittaristo
ongelma ratkaistu piti vaan vikakoodit nollata niin laatikko lähti pelaan
Re: ng900 2,5 v6 autom "94 mittaristo
Laatikon vaihdeasentoanturi saattaa reistailla ja siitä tulla toi vikatila. Vikakoodit kantsis ensin lukea, ennenku nollaa..