Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Noniin, Nyt tuli Tomasonin TN1 vanteet ja Nankangin 215/45 17 kumit väänneltyä alle, ja nätisti mahtuu olemaan.
Ja näyttääkin vielä hyvältä
Kuvia tulee kun saa aikaseks vaan ottaa...
Ja näyttääkin vielä hyvältä
Kuvia tulee kun saa aikaseks vaan ottaa...
KA Saab 9-3 1.9 TTID Aero 2008
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Heitinpä tuossa eilen paikalleen Open air kitin joka saapui Speedpartsilta PCS:n kautta.
Komialta näyttää ja voipojat mitkä imuäänet!
Kuitenkin kuulostaa siltä että ahdin sakkaisi hieman alhaalta keskikierroksille kun kaasun höllää, ehdotuksia? Hukkaportti kuitenkin pelittää ja peruspaineetkin sääsin tänään kohdalleen, oli 0,25bar, säädin 0,4baariin.
SSQW dumppikin pihauttaa hyvin paineita pihalle...
Vai kuullostaako se vain sakkaukselta kun autossa on T7 mankkuvena modi, eikös se nopein sykäyksin päästä painetta liikkumaan?
Komialta näyttää ja voipojat mitkä imuäänet!
Kuitenkin kuulostaa siltä että ahdin sakkaisi hieman alhaalta keskikierroksille kun kaasun höllää, ehdotuksia? Hukkaportti kuitenkin pelittää ja peruspaineetkin sääsin tänään kohdalleen, oli 0,25bar, säädin 0,4baariin.
SSQW dumppikin pihauttaa hyvin paineita pihalle...
Vai kuullostaako se vain sakkaukselta kun autossa on T7 mankkuvena modi, eikös se nopein sykäyksin päästä painetta liikkumaan?
KA Saab 9-3 1.9 TTID Aero 2008
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Jarruja tuossa sen verran laittelin että kaikki satulat oli irti ja yhden jarruputken tulppaus irtosi ja valutti säiliön tyhjäksi ...
Olen yrittänyt valutella vapaasti nestettä nipoista ja kaverin polkiessa painetta.
Kuitenkin hyvin pehmeä on poljin. Ilmeisesti ilmaa pääsylinterissä?
Miten saada se ilma näppärästi pois???
Olen yrittänyt valutella vapaasti nestettä nipoista ja kaverin polkiessa painetta.
Kuitenkin hyvin pehmeä on poljin. Ilmeisesti ilmaa pääsylinterissä?
Miten saada se ilma näppärästi pois???
KA Saab 9-3 1.9 TTID Aero 2008
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Voisihan sitä tännekkin kirjoitella välillä...
Eli jarrut ovat mainiosti reilassa ja katsastuksestakin tuli puhdas lappu ! Katalysaattorin vain muokkasi paikalleen leimaan ja otti käryt työpaikalla niin oli hyvä, vaikka tosin tyhjäkäynnin arvoja piti hieman kikkailla kun lambda kohosi liikaa. Mikä todennäköisimmin johtui tuosta että 3" hormi alkaa pyörittämään käryjä
Mutta kuitenkin, vanhan väljähtäneen hukkaportin tilalle tilasin Ebayn kautta neobrothersilta Forgen "Vissiin aika laadukkaan". Toivottavasti tulisi pian.
Tuo laitehan ahtaa 1,2bar tällähetkellä niin olisiko 0,8 jousi kelloon sopiva?
Eli jarrut ovat mainiosti reilassa ja katsastuksestakin tuli puhdas lappu ! Katalysaattorin vain muokkasi paikalleen leimaan ja otti käryt työpaikalla niin oli hyvä, vaikka tosin tyhjäkäynnin arvoja piti hieman kikkailla kun lambda kohosi liikaa. Mikä todennäköisimmin johtui tuosta että 3" hormi alkaa pyörittämään käryjä
Mutta kuitenkin, vanhan väljähtäneen hukkaportin tilalle tilasin Ebayn kautta neobrothersilta Forgen "Vissiin aika laadukkaan". Toivottavasti tulisi pian.
Tuo laitehan ahtaa 1,2bar tällähetkellä niin olisiko 0,8 jousi kelloon sopiva?
KA Saab 9-3 1.9 TTID Aero 2008
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
0,5 bar peruspaineet riittää stg1-3...
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Hei kuulkaas, tuli tuossa huomattua että öljypohja on tyhjennysaukon läheltä hieman halki... tarkoittaen siis että sopivanhintaista öljypohjaa saa tarjota !
KA Saab 9-3 1.9 TTID Aero 2008
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Jepjep, suurkiitos Vesalle taas ohjelmoinneista!
Nyt ajetaan tästälähtien etanoolilla, ja ohjelmaksihan tuli
RE85 Stage 3+
Rajoilla ollaan suuttimien, kytkimen ja ahtimen kanssa. Ehkäpä vaihdella niitä "järeämpään" ensi kesäksi ?
Nyt ajetaan tästälähtien etanoolilla, ja ohjelmaksihan tuli
RE85 Stage 3+
Rajoilla ollaan suuttimien, kytkimen ja ahtimen kanssa. Ehkäpä vaihdella niitä "järeämpään" ensi kesäksi ?
KA Saab 9-3 1.9 TTID Aero 2008
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Perkule ois pitäny päräyttää perään sinne motarille ni ois nähny miten se lähteeDragan kirjoitti:Jepjep, suurkiitos Vesalle taas ohjelmoinneista!
Nyt ajetaan tästälähtien etanoolilla, ja ohjelmaksihan tuli
RE85 Stage 3+
Rajoilla ollaan suuttimien, kytkimen ja ahtimen kanssa. Ehkäpä vaihdella niitä "järeämpään" ensi kesäksi ?
SAAB 9-3 SE 2,0t 1999
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Ei voi sanoa muutakuin että lähtee mainiosti
Hävyttömän paljon muuttui auton luonne, vääntöä aivan himona jo melko alhaalta asti.
Laittasko SpeedPartsilta tuleen Viggenin kytkimen... ?
Vai olisko jollakulla jotain muuta kytkinehdotusta?
Hävyttömän paljon muuttui auton luonne, vääntöä aivan himona jo melko alhaalta asti.
Laittasko SpeedPartsilta tuleen Viggenin kytkimen... ?
Vai olisko jollakulla jotain muuta kytkinehdotusta?
KA Saab 9-3 1.9 TTID Aero 2008
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Eilen Lauantaina tuli vaihdettua T7 öljypohja paikalleen kun vanha oli hieman halki ja sisältä hyvin paskainen, sihti oli kuitenkin melko puhdas.
Melko helppo toimenpide kun ei ollut välissä liima, eikä näkyvästi tiivistettä tai liimamassaakaan , eikä myöskään ainuttakaan ohjuria lohkossa kiinni. Joten lieneekö kerran ollut jo irti ?
Dp:n irroitus ilmeisesti ainut jota joutuu purkamaan edestä.
Apukelkkaakin pudotin mutta ilmeisesti vaihto olisi ilman sitäkin onnistunut.
T7 pohjasta paikkasin yhden öljynpaluuaukon tukkoon letkulla ja pultilla. Mukava tehdä kun on 99% bolt on
Pääsi vielä omalla kolkilla nauttimaan baanasta ennen lumia ja jäitä jotka ilmeisesti eivät kaukana enää ole
Melko helppo toimenpide kun ei ollut välissä liima, eikä näkyvästi tiivistettä tai liimamassaakaan , eikä myöskään ainuttakaan ohjuria lohkossa kiinni. Joten lieneekö kerran ollut jo irti ?
Dp:n irroitus ilmeisesti ainut jota joutuu purkamaan edestä.
Apukelkkaakin pudotin mutta ilmeisesti vaihto olisi ilman sitäkin onnistunut.
T7 pohjasta paikkasin yhden öljynpaluuaukon tukkoon letkulla ja pultilla. Mukava tehdä kun on 99% bolt on
Pääsi vielä omalla kolkilla nauttimaan baanasta ennen lumia ja jäitä jotka ilmeisesti eivät kaukana enää ole
KA Saab 9-3 1.9 TTID Aero 2008
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Laitappa kuvaa niin näkee miten tomasonit istuu sabaan
9-3 2.0t AT -01 stg1
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Pahoittelen että on mennyt näin pitkään, mutta tuossa vanhempi kuva jossa tomasonit alla, tilaa jää rutkasti vielä kun alustasatsia ei ole...
http://uppaa.net/img/008/img1163.jpg
http://uppaa.net/img/007/img1352.jpg
Vesipumpun ja ilmastoinnin kompressorinkin vaihdoin tuossa iltapuuhana kun molemmat päättivät ruveta kitisemään.
Onko kellään kokemusta tästä kyseisestä kytkimestä/vaihtoehtoisia ehdotuksia ? http://www.maptun.com/shopProduct.php?p ... 14&car=900
http://uppaa.net/img/008/img1163.jpg
http://uppaa.net/img/007/img1352.jpg
Vesipumpun ja ilmastoinnin kompressorinkin vaihdoin tuossa iltapuuhana kun molemmat päättivät ruveta kitisemään.
Onko kellään kokemusta tästä kyseisestä kytkimestä/vaihtoehtoisia ehdotuksia ? http://www.maptun.com/shopProduct.php?p ... 14&car=900
KA Saab 9-3 1.9 TTID Aero 2008
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Ja nyt on tilattu Bilstein B8 Sprint iskarit joka nurkkaan!
Koko autoon on myös jo odottamassa kaikki uudet nivelet + Powerflex puslat.
Kyllä kohta kelpaa kurvailla...
Koko autoon on myös jo odottamassa kaikki uudet nivelet + Powerflex puslat.
Kyllä kohta kelpaa kurvailla...
KA Saab 9-3 1.9 TTID Aero 2008
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
Re: Uusi perheenjäsen - Saab 9-3 2,0T 1999
Auton takapäähän on nyt laitettu Powerflex puslat, B8 tolpat ja fk:n jouset. Samalla meni vähän jarruputkeakin kun näytti vähän rupuiselta.
Etupään kimppuun menen heti kun saan toisen MacPhersonin korjattua/uusittua. Ja sitten hyvät ihmiset, tulee paljon kuvia !
Huomasi jo tuossa pelkässä takapäässä että jäykemmäksi tuli melkolailla
Etupään kimppuun menen heti kun saan toisen MacPhersonin korjattua/uusittua. Ja sitten hyvät ihmiset, tulee paljon kuvia !
Huomasi jo tuossa pelkässä takapäässä että jäykemmäksi tuli melkolailla
KA Saab 9-3 1.9 TTID Aero 2008
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985
HA Saab 96 1.5 GL V4 Super 1980
HA Saab 900 2.0 3D 1985