Menihän siinä 15tkm ongelmitta, mutta nyt taas...
Jos auto seisoo yli 8 tuntia, niin startit voivat olla järjettömän pitkiä. Tuntuu että auto ei saa bensaa startissa lainkaan. Ihan sama monestikko käyttää virtoja päällä, silti startti on pitkä. Olen myös havainnut että ei lähde lämpimänäkään käyntiin jos ei käytä virtoja päällä ~5sek ennen starttia. Eli bensapumpun takaisku otti todennäköisesti itseensä pumpun vaihdossa kesällä ja nyt porsi lopullisesti. Käytin suutintukkia irti viime viikonloppuna ja tarkastin kärjet, aivan puhtaat.
Nyt tankissa bensaa ja tänä aamuna vaati viisi yritystä. Ilmeisesti on mahdollista, että tuo venttiilin kuula jää jumiin kun auto seisoo pitkään ja tämän takia ei meinaa saada painetta aikaiseksi linjaan mitenkään. Takaiskut tilattu skruvatilta ja hyviä vinkkejä kaivataan niiden vaihtoon, pitäisi nimittäin saada tungettua tuohon erittäin kovaan alkuperäiseen muoviputkeen ne jotenkin.
Todella pitkä startti
Re: Todella pitkä startti
Lämmitystä ja nopsa painallus. Silleen meni ainakin noissa vanhemmissa Saabeissa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01