Aeron madaltaminen mielessä. Täälläkin on paljon juttua madaltamisesta, mutta yllättävän vähän löysin kuvia. Monet motkottaa että auto jää keulimaan - löytyisikö kuvia?
Itsellä olisi mielessä Koni&Eibach yhdistelmä. Ajettavuus on ykköskriteeri ulkonäköä uhaamatta. Te joilla on kokemusta madallusalustoista niin laittakaapa kokemuksia kestävyydestä, toimivuudesta ja ennen kaikkea kuvia.
9-3 Aero madallus
9-3 Aero madallus
--JaSa
#5909
2001 9-3 Aero flexfuel
#5909
2001 9-3 Aero flexfuel
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: 9-3 Aero madallus
garaget.org sivulta löydät kuvia tuhansista madalletuista airoista.
Kylhän toi oma vähän keulii mut ei nyt häiritsevästi. Sarja on joku ex-omistajan asentama mitä en viel ole tutkinu ku näyttäis toimivan...
Kylhän toi oma vähän keulii mut ei nyt häiritsevästi. Sarja on joku ex-omistajan asentama mitä en viel ole tutkinu ku näyttäis toimivan...
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: 9-3 Aero madallus
itellä lesjöforssin jouset ja kaareen katsottuna ihan hitusen ehkä keulii. Mutta eipä keulaa oikein voi enempääkään pudottaa normaalin käytettävyyden kärsimättä.
Nuukuuksissaan jätin vanhat iskarit, ni vaimennus on letkeän pehmeä
Nuukuuksissaan jätin vanhat iskarit, ni vaimennus on letkeän pehmeä
Pikselikorjausta 9-3
Re: 9-3 Aero madallus
Omassa autossa oli ostettaessa H&R jouset ja vakioiskarit. Mukavan pehmeä oli ajella. Sitten takajousi napsahti poikki ja vaihdoin Koni jouset ja keltaiset pumput. Jousista en keksinyt eroja, eri väriset vaan. Säädettävät Konit on vakioita tiukemmat. Talvella säädöt melki löysimmällä ja kesällä puolivälissä. Jotkut kyytiläiset on vähän valittanut, että alusta on liian kova, mutta omasta mielestä tuo on passeli asfaltille ainakin 45-sarjan renkailla. Ei ollenkaan kivireki kuin jotkut pikkusportit.
Keulimisasiaa en oikein allekirjoita, 9-3 takanalokarin kaari on alempana kuin etulokarin kaari. Omaan silmään perä olisi pystyssä, jos navasta-kaareen mitta olisi sama edessä kuin takana. Näinhän noita autoja on muotoiltu ennenvanhaan. Nykyautoissa taas kylkilistat on jätetty veke ja takalokarit on nostettu ylemmäs. Nämä ihan omia mielipiteitä, jotka ovat monen nykyautoihin tottuneen mielestä väärin
Keulimisasiaa en oikein allekirjoita, 9-3 takanalokarin kaari on alempana kuin etulokarin kaari. Omaan silmään perä olisi pystyssä, jos navasta-kaareen mitta olisi sama edessä kuin takana. Näinhän noita autoja on muotoiltu ennenvanhaan. Nykyautoissa taas kylkilistat on jätetty veke ja takalokarit on nostettu ylemmäs. Nämä ihan omia mielipiteitä, jotka ovat monen nykyautoihin tottuneen mielestä väärin
9-3sc 2.0t biopower -08
900s 2.0t -90
ex 9-3 Aero -01
900s 2.0t -90
ex 9-3 Aero -01