Kysyisinkin onko Aeron vauhtipyörä sileä, vai onko siinä syvennys levylle? Entä mikä mahtaa olla uuden levyn paksuus? Tämä tieto auttaisi kovasti sovitusta. Vaakaa tai prässiä painemittareineen ei ole käytössä millä voisi mitata puristusvoiman. Eikä oikein taitoakaan
9-3 Aero kytkinlevyn paksuus?
9-3 Aero kytkinlevyn paksuus?
Tervehdys, tuttu päivitti Aeronsa kytkimen Viggen-malliseen, ja Aeron asetelma alkoi kiinnostaa omaan Volvo-projektiin, pulttijakokin on sama Volvon B19 vauhtipyörässä.
Kysyisinkin onko Aeron vauhtipyörä sileä, vai onko siinä syvennys levylle? Entä mikä mahtaa olla uuden levyn paksuus? Tämä tieto auttaisi kovasti sovitusta. Vaakaa tai prässiä painemittareineen ei ole käytössä millä voisi mitata puristusvoiman. Eikä oikein taitoakaan
Kysyisinkin onko Aeron vauhtipyörä sileä, vai onko siinä syvennys levylle? Entä mikä mahtaa olla uuden levyn paksuus? Tämä tieto auttaisi kovasti sovitusta. Vaakaa tai prässiä painemittareineen ei ole käytössä millä voisi mitata puristusvoiman. Eikä oikein taitoakaan
Re: 9-3 Aero kytkinlevyn paksuus?
Syvennys levylle vauhtiksessa. Upotus muistaakseni jotain n. 2mm luokkaa. Uuden levyn paksuus on n. 8mm.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance softat.
Www.EerosGarage.fi
Hinaukset- ja laserpuhdistus sekä hitsaustyöt.
T7 & T8 JC performance softat.
Www.EerosGarage.fi
Hinaukset- ja laserpuhdistus sekä hitsaustyöt.
Re: 9-3 Aero kytkinlevyn paksuus?
Uusi levy noin 7,5mm, Viggen paineasetelman puristusvoima noin 1025kg (5,0 - 5,5mm puristuksella tasopinnasta, eli 2mm upotus vauhtipyössä + 5,0-5,5mm upotus paineasetelmassa = levyn käyttöalue 7,0 -7,5mm.
2,0 turbon levyssä pursistusvoima ~800kg.
Saab 9-3 Sre levyn puristusvoima ~900kg.
2,0 turbon levyssä pursistusvoima ~800kg.
Saab 9-3 Sre levyn puristusvoima ~900kg.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: 9-3 Aero kytkinlevyn paksuus?
Kiitoksia näistä!