3" downpipe 9-3,vm98.
3" downpipe 9-3,vm98.
Kysymys, et onko ketään itse tehny tuollaista. Ainut ongelma ois laipan/putken pää teko turbon päähän että saa tiiviikse. Kellään ideoita?
Saab 9-3 2.0t -98 Re85
Re: 3" downpipe 9-3,vm98.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: 3" downpipe 9-3,vm98.
Toihan on 2,5", mut kyllähän siihen 3" putkea saa liitettyä perää. Kiitoksia linkistä.
Saab 9-3 2.0t -98 Re85
Re: 3" downpipe 9-3,vm98.
Kolmetuumaisesta et saa suoraan tehtyä kartiota joka vakioturboon sopis, siksi tollanen järkevänkokonen
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: 3" downpipe 9-3,vm98.
Juu samaa mäkin aattelin,kokemuksia muuten et minkäslaiset äänet tulee jos laittas vaan 1 vaimentimen. Semmonen iso simons tai sit joku muu laadukas pönttö ois tarkotus.
Saab 9-3 2.0t -98 Re85
Re: 3" downpipe 9-3,vm98.
Hyvät äänet tulee, löytyy tästä aiheesta useita kymmeniä keskusteluja muuten kun pikkasen hakee
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko