Moottori pamahti..:( 2.0t

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Topi_
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 12:18
Paikkakunta: Oulu

Moottori pamahti..:( 2.0t

Viesti Kirjoittaja Topi_ »

Jeps elikkäs pamahti moottori omasta saabista 2.0t. vm2000
Nyt ois suht edullisesti saatavana 2.0 ilman turboa oleva moottori, samainen vuosiluku. Onko kenelläkään tietoa onko noiden moottoreiden sisältö kuinka erillainen keskenään. voiko sen ns. turbottaa tuon 2.0 moottorin..?
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Moottori pamahti..:( 2.0t

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Männät on heikommat ja korkeapuristeisemmat kuin turbomallissa ja mäntien öljyjähdytyssuuttimet puuttuu lohkosta.
Onko hajonnut T5 vai T7 kone ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Topi_
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 12:18
Paikkakunta: Oulu

Re: Moottori pamahti..:( 2.0t

Viesti Kirjoittaja Topi_ »

Tuota tuota en ole ihan varma asiasta, mutta luulisin että tuo on nyt T5 kun sytyskasetti on punainen.? (muistelisin täällä jossain sellaista lukeneen.)
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Moottori pamahti..:( 2.0t

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

T5 konehuone näyttää tältä:

Kuva

Kyllä noita turbokoneitakin on myynnissä ihan kohtuuhintaan, ostoilmoitus vaan foorumille
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Vastaa Viestiin