Autosta(900s 2.3 vm. 1998) kuuluu noin kaksi, kolme sekuntia sammuttamisen jälkeen hiljaista hurinaa ja sitten napsahtaa rele kuljettajan puolelta ja ääni häviää. Ääntä ei ole kuulunut aikaisemmin. Ääni ei johdu sisävalon himmentimestä eikä flektistä.
Autossa ei ole ilmastointia.
Ääni ilmeni noin 400 kilometrin yhtäjaksoisen ajamisen jälkeen. Lämmöt pysyivät normaalina.
Mikä rele?
Mikä rele?
Viimeksi muokannut antti, To Joulu 30, 2004 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mikä rele?
itsekin joskus kiinnitin huomiota tallissa ,kun sammutin autonantti kirjoitti:Autosta(900s 2.3 vm. 1998) kuuluu noin kaksi, kolme sekuntia sammuttamisen jälkeen hiljaista hurinaa ja sitten napsahtaa rele kuljettajan puolelta ja ääni häviää. Ääntä ei ole kuulunut aikaisemmin. Ääni ei johdu sisävalon himmentimestä eikä flektistä.
Ääni ilmeni noin 400 kilometrin yhtäjaksoisen ajamisen jälkeen. Lämmöt pysyivät normaalina.
niin kojetaulussa jokin hurisee "pyörii" ,mikä lienee
kaikki kyllä on toiminut ja akussa virta riittänyt .
oisko jotain acc juttuja..
eki saabi 9-3s -00 2.0t
Noissa ei liene Trionicia, mutta itsellä tTrionic-5 pitää sammuttaessa noin 3 sekunnin "sirinän" sytytyskasetissa, kun trionic puhistaa tulpat 30kV (vai oliko se "vaan" 10kV) jännitteellä kun auton sammuttaa. Tästä syystä toimii "tavalliset" tulpat 60tkm.. (eikä 10-20tkm..) Näin minulle viisaat kertoivat aikoinaan.
Muut viisaat osannevat kertoa onko vapareissa vastaavaa. Paljonkos niissä tulppien vaihtoväli?
Hook
Muut viisaat osannevat kertoa onko vapareissa vastaavaa. Paljonkos niissä tulppien vaihtoväli?
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.