Auto on ng900. toin sen ajamalla työpaikanpihalle ja toimi moitteetta, yritin nyt käynnistellä autoa mutta ei lähde.
startti pyörii ja yrittää lähtä mutta sammuu jo ennen kuin kunnolla lähtee käyntiin.
Oisko bensapumppu tullu tiensä päähän?
vai voisko olla ongelma sytytyksessä?
saab ei käynnisty
saab ei käynnisty
saab 9-3 ss 2.0t vm. 2003
Re: saab ei käynnisty
Bensapumppu tai DI-kasetti
Re: saab ei käynnisty
Hah on täällä muitakin näemmä joille käynyt täsmälleen samoin. Mulla sama juttu, ei inahdakaan.
Aikasemmin jos auto seissyt lievässä ylämäessä koko päivän helteessä lähtenyt vaikeasti käyntiin, nyt laitoin lohkolämppärin, ja Teng näytti 44C niin kaksi ekaa starttia ja yritti 2 pytyllä hiukan ja sen jälkeen ei mitään. Immun johto irrotettu, ei apua. Akku irti 10min, ei apua. Auto toimi moitteetta kun jätti aamulla parkkiin.
DW300 pumppu on epäilyksen alla, onhan sillä jo ajettu melkein 2000km varmaan ja luonnollisesti pelkällä etanolilla menty kohta parivuotta.
Ei kuulu surahdusta kun vääntää virroille, sen takia epäilen pumppua.
Aikasemmin jos auto seissyt lievässä ylämäessä koko päivän helteessä lähtenyt vaikeasti käyntiin, nyt laitoin lohkolämppärin, ja Teng näytti 44C niin kaksi ekaa starttia ja yritti 2 pytyllä hiukan ja sen jälkeen ei mitään. Immun johto irrotettu, ei apua. Akku irti 10min, ei apua. Auto toimi moitteetta kun jätti aamulla parkkiin.
DW300 pumppu on epäilyksen alla, onhan sillä jo ajettu melkein 2000km varmaan ja luonnollisesti pelkällä etanolilla menty kohta parivuotta.
Ei kuulu surahdusta kun vääntää virroille, sen takia epäilen pumppua.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: saab ei käynnisty
Taas yksi DW300 porsinut.
Oli virtajohto sulanut eli pumppu mennyt jumiin.
Vanhan ämpärin koho näytti 1/4 tankillista viinaa uusi lähes tyhjää, mutta valo ei vielä palanut.
Nyt kun muistelen tarkkaan niin edellis aamuna kun käynnistin auton niin sai sahata montakertaa ennenkuin lähti käyntiin ja iltapäivällä ei enään sitten inahtanutkaan.
Vanha vakiopumppu laitettiin väliaikasesti tilalle.
Kiitos avusta taas Vesa.
Oli virtajohto sulanut eli pumppu mennyt jumiin.
Vanhan ämpärin koho näytti 1/4 tankillista viinaa uusi lähes tyhjää, mutta valo ei vielä palanut.
Nyt kun muistelen tarkkaan niin edellis aamuna kun käynnistin auton niin sai sahata montakertaa ennenkuin lähti käyntiin ja iltapäivällä ei enään sitten inahtanutkaan.
Vanha vakiopumppu laitettiin väliaikasesti tilalle.
Kiitos avusta taas Vesa.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.