sid2 polttoaine lopussa

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
nerola
"Turbo"
Viestit: 248
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 22:45
Paikkakunta: Mikkeli

sid2 polttoaine lopussa

Viesti Kirjoittaja nerola »

ilmoittaako sid kun polttoaine on lopussa .
en ole ajanut nolliin, mutta 20km kohdalla ei ole vielä ilmoitusta
tullut .vain fuel valopalaa :?
eki saabi 9-3s -00 2.0t
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 17:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

Mikä tää SID 3 on? Eikö ne ole SID 1 ja SID2?? Itsellä SID2 Herjaa STOP FOR FUEL polttoaineen vähentyessä plingplon äänen saattelemana. Sid näytti, että pääsis vielä 80km. Herjaa muuten vielä toistamiseen, jos ei käy tankilla. Polttoaineen merkkivalo syttyy jo huomattavasti tätä aiemmin. Olen ajanut useita kymmeniä kilometrejä vaikka Sid näytti 0km. Tankkiin meni tällöin muistaakseni +62 litraa ainetta... :roll:
NEO9-3
"Aero"
Viestit: 440
Liittynyt: La Elo 16, 2003 16:41
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja NEO9-3 »

Enpä ole Sid-2 huomautaneen missään vaiheessa aineen loppumisesta.
Tankkivalo kyllä palaa kirkkaasti.

Olisko eri juttu dieselkäyttöisissä Saabeissa?
#1801
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Mulla ei viggenissä tapahdu muuta ku DTE-kilsat vähenee ja bensavalo palaa...Kyllä silla vielä voi jonkin verran ajaa vaikka nollaa näyttää...En tosin ite oo testannu että kuinka pitkään =P
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

...tai sitten yksi niistä asioista, jotka voi TECHillä ottaa pois herjaamasta...
kf3461
"Turbo"
Viestit: 298
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 08:41
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja kf3461 »

Eka tankinkuvan vilauksesta ajan huoltikselle. Bensapumppu ei tykkää hyvää ilmojen horisemista.
Ilu
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Niin, ja mulla tuo Webasto alkaa temppuilemaan (ei saa bensaa) jos tankki tyhjenee lähelle neljännestä. Imuletku vissiin asennettu varmuuden vuoksi pois tankin pohjalta. Talvella tankki melkein aina täynnä tuon takia, eipä toisaalta pääse vettäkään tiivistymään.
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

tevisu kirjoitti:Niin, ja mulla tuo Webasto alkaa temppuilemaan (ei saa bensaa) jos tankki tyhjenee lähelle neljännestä. Imuletku vissiin asennettu varmuuden vuoksi pois tankin pohjalta. Talvella tankki melkein aina täynnä tuon takia, eipä toisaalta pääse vettäkään tiivistymään.
Wepsu kanssa ja kyllä se on se varttitankki minimi, mutta on kokeiltu ei SID ilmoita mitään :lol:
DTE/gaso vähenee ja lopulta matkanteko päättyy.
Diesel koneissa saattaa ilmoittaa, mikä olisi ainakin loogista.
Kun tietää miten aikanaan kävi jos pumppu otti ilmaa ineen.
Nykyiset ilmaavat itsensä, mutta vaara on aina olemassa tjsp.
9-3.1972
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

se93tbo kirjoitti: Diesel koneissa saattaa ilmoittaa, mikä olisi ainakin loogista.
Kun tietää miten aikanaan kävi jos pumppu otti ilmaa ineen.
Nykyiset ilmaavat itsensä, mutta vaara on aina olemassa tjsp.
Ei saata vaan se ilmoittaa! :)
Itse en ole huomannut mitään Webaston toiminnassa vaikka aika monesti tulee ajettua tankki lähes kuiviin.
Itselle tuli taasen kylmä rinki perskorvon ympärille, kun vaihdoin löpösuodattimen. Veti tietty ilmat sisään vaikka laitoin puristinta löpöputkeen...aluksi lähti käymään, mutta sammui heti ja senjälkeen ei millään käymään. Sai pyörittää yli minuutin yhtäjaksoisesti, että hörähti kone tulille ( taitaa olla heikkotehoinen pumppu )...melkein jo rupesin etsimään huollon numeroa, että tulekee hakemaan Saabas korjaamolle, molle! :oops:
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

9-3Tid kirjoitti: Itse en ole huomannut mitään Webaston toiminnassa vaikka aika monesti tulee ajettua tankki lähes kuiviin.
Mulla tuo on jälkiasennettu vehje. Olisiko tehdasasenteisen letku fiksummassa paikassa?
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Joo en mäkään webaston toiminnassa ole mitään huomannut vaikka tankki on joskus tyhjä ollutkin, mutta suosittelevat ettei ajettaisi tyhjäksi.

Mulla myös "jälkiasennettu" ostotilanteessa.
9-3.1972
ajokoira
"Turbo"
Viestit: 283
Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 09:36
Paikkakunta: St Michel

Viesti Kirjoittaja ajokoira »

Mulla on SID2, ja muutama viikko sitten jäin tien poskeen. Ei pimputtanut tmv. Luulisin tietsikan olevan tehtaan vakioasetuksilla, koskapa en ole ainakaan itse sitä huollossa peukaloittanut.
#6058
9³ Aero Cabriolet 2002
Kansanautoja 2 kpl
ex 9⁵ 2.0T Vector Sport Wagon 2003
SnAABel
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: To Joulu 30, 2004 01:36
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja SnAABel »

se tais olla niin että toi varoitus ääni toimii vain diesel autoissa,bensa kuskit saa pärjätä ilman varoitusta
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

NG900:n on saanut SID1-3. SID1 on se kellon ja lämpömittarin yhdistelmä, SID2 perusmalli varoituksilla ym ja SID3 sisältää nämä keskinopeus tms. näytöt ja asetukset.
BMW 320dA Coupe LCI
Vastaa Viestiin