T5 huohotus

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
jarppa^
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 15:36
Paikkakunta: Helsinki

T5 huohotus

Viesti Kirjoittaja jarppa^ »

Onko T5 koneen ainoat huohotus linjat ne jotka lähtee ventiilikopasta? Eli isompi siitä imuputkeen ja pienempi kaasuläppäkotelolle.
Saab 9-3 2.0t -98 Re85
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: T5 huohotus

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Jos on vakio niin kyllä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
jarppa^
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 15:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: T5 huohotus

Viesti Kirjoittaja jarppa^ »

Ok, tein kansiremontin ja sen jälkeen rupesi syömään öljyä ja pölläytämään kylmänä kun lyö käyntiin. Sylinterit kurkkasin kameran kanssa ja 1 ja 4 syl. näkyy öjyä,veikkaukset on että kun yläkerta on nyt tiivis niin puskee öljyä mäntien ohi. Tai sitten huohotus tai venavarren kumi noussu ylös. Uuden takaisku venttiilin laitan tänään siihen pikkuhuohotus letkuun.
Saab 9-3 2.0t -98 Re85
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: T5 huohotus

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

liimattiinko uudet venavarren kumit paikoilleen ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
jarppa^
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 15:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: T5 huohotus

Viesti Kirjoittaja jarppa^ »

Ei liimattu kun ei ollu kulma tarvis, ihan osaava kansi paja sen kyllä teki. Jos ei ton takaisku venttiilin vaihto auta, nii nostan josain vaihees nokat ylös tarkistan ne venttiilivarren kumit. Onko T5 muita takaiskuventtiileitä ku toi huohottimen ku aattelin muutenki uusia noita?
Saab 9-3 2.0t -98 Re85
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2826
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Re: T5 huohotus

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Kyllä ne venanvarren kumit vaan tarvii liimata paikoilleen, jos hyvän haluaa :?
Kannattaa putsata vielä venakopan huohotusputket.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
NGpower
"Aero"
Viestit: 399
Liittynyt: La Elo 23, 2008 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: T5 huohotus

Viesti Kirjoittaja NGpower »

Keski-suomen koneistamolla ainakin on tapana liimata kumit, tuli kysäistyä samalla kun oli kesällä kansi työn alla.
Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
Vastaa Viestiin