Tässä vähän muistiinpanoja 3v takaa...
1 YE 2.5 Startin solenoidi Starttirele>Virtalukko (maxisulake 2)
2 GN/RD 4.0 Suuttimien, tyhjäkäyntimoottorin (pin2) sekä Sytkäkasetin (pin 10) "+" syöttö. "+15" pääreleeltä.Sulake 17@Saab 30A?
3 GN/OG 0.5 ECU 57 Automaatti NC
4 YE/GY 2.5 "Production use only" liitin PIN 4 "+15" sulakkeelta 17@Saab ?A?
5 PK/WH 1.0 ECU 1/ECU 48 "+30", Sulake 28@Saab ?A?
6 NC
7 PK/BK 0.5 ECU 39 ABS UNIT PIN 7
8 GY/WH 0.75 Lambda esilämmitys Sähkön otto bensapumpun releeltä, Sulake 38@Saab
9 GN/RD 0.5 ECU 58 Mittaristo PIN6, RPM, 2500rpm=83Hz
10 PK 0.5 ECU 20 Mittaristo "turbo", PIN 9
11 WH 0.5 ECU 56 Bensa/lambda releen ohjaus, Vetää maadoittamalla. (nasta myös OBD pin 14?)
12 BU/GY 0.5 ECU 31 Pääreleen ohjaus, Vetää maadoittamalla
13 BU/YE 0.5 ECU 55 Mittaristo "Shift up" merkkivalo, PIN 39 NC
14 BK/GN 0.5 Laturi Mitaristo, Latauksen merkkivalo BK/GN
15 NC
16 BU/GN 0.5 ECU 36 Cruisebox PIN "J" Katkaistu…
17 RD/WH 0.5 ECU 54 AC
18 GY/BK 0.5 ECU 33 OBD portti, PIN 7
19 YE 0.5 Öljynpaineanturi Mittaristo "Öljynpaine"
20 GN 0.5 ECU 5, VT-WH 0.75 (ottaa 3cyl ruiskusta) 3 suuttimen aukioloaika mittariston PIN 8:aan.
21 YE/GY 0.5 ECU 60 "+15", Sulake 17@Saab > virtalukko (kytke samaan kuin PIN 4!) NC
22 YE/GN 0.5 ECU 32 Mittaristo "CE" merkkivalo, PIN 22
23 GN/GY 0.5 ECU 59 AC
24 BN/WH 1.0 BCV 2 BK/GN "+54" Sulake 24@Saab Tämän sulakkeen poisto tekee autosta matalapaineen
25 VT 0.75 ECU 15 Jarruvalokytkin > "+30" Sulake 12@Saab
26 YE/GY 0.5 TEMP-SENSOR ICE
27 YE/BN 0.5 TEMP-SENSOR ICE
28 YE/BK 0.5 ECU 35 Automaatti NC
29 OG 0.5 ECU 29 Vetää releen 553???, jonka jälkeen 557???. Imuilman lämmitys…? NC
30 BK 0.5 ECU 67 Mittaristo "turbo"?, PIN 10
31 BK/WH 0.5 ECU 14 Automaatti NC
32 OG/WH 0.5 ECU 13 Automaatti NC
33 NC
Startti:
1 Starttireleeltä, Maxisulake 60A (3)
Mittaristolle:
14 Latauksen merkkivalo
19 Öljynpaineen merkkivalo
22 Check Engine
9 RPM
30 (Turbo mittari)
10 (Turbo mittari)
13 (Shift up valo)
20 ("kulutus". 3 Suutin)
Sähkön syöttö +30, Maxisulake 60A (2)
5 Jatkuva plussa ECU 1/48, Sulake 28@saab
RELE Päärele Pin 30/86, maxisulake
RELE Bensarele, Pin 30
Sähkön syöttö +15 Sulake 17@Saab
4 PRD ONLY, ( ECU 60 vain -94 t5johtosarjassa)
21 ECU 60 (puuttuu -94 johtosarjasta)
RELE Bensarele, Pin 86
Sähkönsyöttö "pääreleeltä", Pin 87
2 Sulake 30A, Suuttimet, Kasetti, IACV
Sähkönsyöttö "bensareleeltä", Pin 87
8 Sulake 38@Saab, Lambdan esilämmitys
PUMP + Sulake 32@Saab, Ottaa sähkön bensapumpun releeltä
Sähkönsyöttö +54 (voidaan käyttää myös "+15"..?)
24 BCV, Sulake 24@Saab
Pääreleohjaus
12 Päärele Pin 85 Maadoittamalla päärele vetää ja antaa sähköt suuttimille, sytkäkassulle ja tyhjäkäyntimoottorille
Bensareleohjaus
11 Bensarele Pin 85 Maadoittamalla rele vetää ja antaa sähköt bensapumpulle ja lambdalle. OBD pin 14?)
OBD portti
18 OBD pin 7, Muut??
11 OBD pin 14, Muut??
Jarruvalo
25 Maadoitettu polttimoiden kautta, kunnes jarrua painetaan ->12v. Voi vaatia maadoituksen, että ahtaa yli peruspaineiden.
Moottorin lämpötila
26 Temp-sensor
27 Temp-sensor
Nopeus
7 Abs yksiköltä 29pulsia/rengaskierros. (softamuokattavissa)
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.