Laskepa uudelleen 5 x 19 euroa... Vai tarkoititko, että joutuu kahteen kertaan ostamaan?Rode kirjoitti:Siinäpä tulikin syy uteluuni, ei oikein huvittaisi laittaa ~200€ klemmareihin...amu kirjoitti: Itse katselin tuollaisia haponkestäviä. Hinta 19e/kpl
Mitenköhän hyvin nuo pidemmän päälle kestää pakoputkikäytössä jatkuvaa kuumuutta ja lämpötilan vaihteluita?
3" dp:n catback kimppa.
Re: 3" dp:n catback kimppa.
9-3 5d SE AT '01 RE85
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Ajattelin tilata eBaysta tällaiset klemmarit. Samalla tulee useampikin jos jotakuta kiinnostaa? http://www.ebay.co.uk/itm/260876613122?var=560058379739
edit: toimituskuluineen W2 malli jossa panta ruostumatonta terästä ja ruuvi sinkittyä terästä noin 4,5 euroa / kpl ja W4 malli, joka on kokonaan ruostumatonta terästä 9 euroa / kpl.
edit: toimituskuluineen W2 malli jossa panta ruostumatonta terästä ja ruuvi sinkittyä terästä noin 4,5 euroa / kpl ja W4 malli, joka on kokonaan ruostumatonta terästä 9 euroa / kpl.
9-3 5d SE AT '01 RE85
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Ai tähän ehdittiin kommentoida ennenkuin huomasin tuon kiritusvihreen..amu kirjoitti:Laskepa uudelleen 5 x 19 euroa... Vai tarkoititko, että joutuu kahteen kertaan ostamaan?Rode kirjoitti:Siinäpä tulikin syy uteluuni, ei oikein huvittaisi laittaa ~200€ klemmareihin...amu kirjoitti: Itse katselin tuollaisia haponkestäviä. Hinta 19e/kpl
Mitenköhän hyvin nuo pidemmän päälle kestää pakoputkikäytössä jatkuvaa kuumuutta ja lämpötilan vaihteluita?
Pointti on kuitenkin, lukumäärästä riippumatta, että pidän 20€/ketale turhan kalliina...
Saab 9-5 2.3t 2002 "BioPower"
Saab 9-3 2.0t 2001 "BioPower"
Muut: Mazda 6 2.2Td 2011
Saab 9-3 2.0t 2001 "BioPower"
Muut: Mazda 6 2.2Td 2011
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Noita W2:ia voisin satsin ottaa jos tästä kimppatilaus lähtee...amu kirjoitti:Ajattelin tilata eBaysta tällaiset klemmarit. Samalla tulee useampikin jos jotakuta kiinnostaa? http://www.ebay.co.uk/itm/260876613122?var=560058379739
edit: toimituskuluineen W2 malli jossa panta ruostumatonta terästä ja ruuvi sinkittyä terästä noin 4,5 euroa / kpl ja W4 malli, joka on kokonaan ruostumatonta terästä 9 euroa / kpl.
Saab 9-5 2.3t 2002 "BioPower"
Saab 9-3 2.0t 2001 "BioPower"
Muut: Mazda 6 2.2Td 2011
Saab 9-3 2.0t 2001 "BioPower"
Muut: Mazda 6 2.2Td 2011
Re: 3" dp:n catback kimppa.
jää tuon hintaiset klemmarit laittamatta!
Rode kirjoitti:Siinäpä tulikin syy uteluuni, ei oikein huvittaisi laittaa ~100€ klemmareihin...amu kirjoitti: Itse katselin tuollaisia haponkestäviä. Hinta 19e/kpl
Mitenköhän hyvin nuo pidemmän päälle kestää pakoputkikäytössä jatkuvaa kuumuutta ja lämpötilan vaihteluita?
Saab 93 S, vm. 2000, stage3, t5 moottori t7 mv
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Eihän tuo kai kallis ole? http://www.ebay.co.uk/itm/260876613122?var=560058379739Make76 kirjoitti:jää tuon hintaiset klemmarit laittamatta!
Rode kirjoitti:Siinäpä tulikin syy uteluuni, ei oikein huvittaisi laittaa ~100€ klemmareihin...amu kirjoitti: Itse katselin tuollaisia haponkestäviä. Hinta 19e/kpl
Mitenköhän hyvin nuo pidemmän päälle kestää pakoputkikäytössä jatkuvaa kuumuutta ja lämpötilan vaihteluita?
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Ei kyllä kimppatilaus kannata. Kun tilaa 5 kpl, toimituskulut yhteensä 7.79£ .
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Voisin kyllä ottaa noita ebayn pantoja, jos joku pistää tilaukseen.
Jäsen: 5215
SaaB og9-3 2.0t (ka)
SaaB ng9-3 1.9TID (ka)
Suzuki GSX-R600 -05
SaaB og9-3 2.0t (ka)
SaaB ng9-3 1.9TID (ka)
Suzuki GSX-R600 -05
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Prkleen luurit, eka vastaus bittiavaruuteen... jospa tällä pöytämallilla toimisi paremmin.
Eero on kyllä oikeassa, suomalaiset postikulut hukkaa hyödyn kimppatilauksesta. Ei vaan tullut illalla luurilla katseltua sen tarkemmin noita kuluja...
Tosin, jos asustelee/työskentelee niin lähekkäin, että voi antaa suoraan käteen, niin sittenhän noita voi ottaa isommankin erän kerralla.
Mutta, todettava on, että alkuperäiseen kysymykseen: Millaisilla klemmareilla ja mistä?, tässä onkin jo aika hyvin vastattu. Etenkin kun sille linkkaamalleni mallille olin myös löytänyt hinnaksi about sen 20€/kpl, mikä ei miellyttänyt yhtään ajatuksena...
Eero on kyllä oikeassa, suomalaiset postikulut hukkaa hyödyn kimppatilauksesta. Ei vaan tullut illalla luurilla katseltua sen tarkemmin noita kuluja...
Tosin, jos asustelee/työskentelee niin lähekkäin, että voi antaa suoraan käteen, niin sittenhän noita voi ottaa isommankin erän kerralla.
Mutta, todettava on, että alkuperäiseen kysymykseen: Millaisilla klemmareilla ja mistä?, tässä onkin jo aika hyvin vastattu. Etenkin kun sille linkkaamalleni mallille olin myös löytänyt hinnaksi about sen 20€/kpl, mikä ei miellyttänyt yhtään ajatuksena...
Saab 9-5 2.3t 2002 "BioPower"
Saab 9-3 2.0t 2001 "BioPower"
Muut: Mazda 6 2.2Td 2011
Saab 9-3 2.0t 2001 "BioPower"
Muut: Mazda 6 2.2Td 2011
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Joo ei kyllä ole järkeä alkaa Suomessa noita postilla lähettelemään, jos pystyy itsekin tuolta suoraan tilaamaan. PK-seudun kupeessa kun asustelen, niin täältä voi tulla itse hakemaan jos tarvis.
Tilaan yhden ylimääräisen 5 kpl setin, vaikka sitten varalle, jos kukaan muu ei tarvii
Eikös juuri Harzza:n ja Rode:n kannata tilata kimpassa, kun asutte samalla kylällä?
edit: Onkos kellään jo valokuvaa miten nätisti tuo takavaimentimen ulostulo istuu tuohon puskurin aukkoon?
Tilaan yhden ylimääräisen 5 kpl setin, vaikka sitten varalle, jos kukaan muu ei tarvii
Eikös juuri Harzza:n ja Rode:n kannata tilata kimpassa, kun asutte samalla kylällä?
edit: Onkos kellään jo valokuvaa miten nätisti tuo takavaimentimen ulostulo istuu tuohon puskurin aukkoon?
9-3 5d SE AT '01 RE85
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Syteen tai saveen, laitoin kanssa setin W2:ia tilaukseen...
Tuossa muuta epäilystä ole, mutta linkkasin kortin PP tiliin, eikä ole sen toimivuudesta kokemuksia, ei kyllä mitään herjannut...
Joo, Harzza:lle olen nuo putket Mossemieheltä tuonut kummallakin kerralla kun tässä lähistöllä asustellaan...
Tuossa muuta epäilystä ole, mutta linkkasin kortin PP tiliin, eikä ole sen toimivuudesta kokemuksia, ei kyllä mitään herjannut...
Joo, Harzza:lle olen nuo putket Mossemieheltä tuonut kummallakin kerralla kun tässä lähistöllä asustellaan...
Saab 9-5 2.3t 2002 "BioPower"
Saab 9-3 2.0t 2001 "BioPower"
Muut: Mazda 6 2.2Td 2011
Saab 9-3 2.0t 2001 "BioPower"
Muut: Mazda 6 2.2Td 2011
Re: 3" dp:n catback kimppa.
itellä matkahuolto yllätti positiivisesti ja paketti oli tänään aamulla perillä. Muutama tunti meni asennellessa, noilla 83mm. motonetin kiinnikkeillä. Kannattaa sitten varata kaveri, ja aikaa ja tupakkia jos tunkin varassa joudutte turaamaan. Onnistuu kyllä, mutta aikamoista äherrystä se välillä oli. Putki jää alemmas kuin alkuperäinen, se taka-akselin yli menevä käyrä kun pitää saada hyvään kulmaan. Itellä se saattoi jäädä vähän huonosti, siksi "roikkuu" alempana kuin alkuperäinen. Keskitunnelissa ois varaa vaikka kuinka putkella olla ylempänä, mutta se käyrä ahistaa äkkiä. Keskiputken kumikiinnikkeet ei millään yltäneet paikalleen, piti tehdä reikänauhasta viritelmä.. väliä oli senttitolkulla.
Takapöntön kaksi takakiinnikettä; kannattaa irroittaa ne kumilutteroiden lukkometallihäkkyrät, on paljon helpompi saada pönttö paikalleen kun voi pujottaa ne lutterot "vapaasti" paikalleen.
Kertokee joku, jos saitte putken istumaan sievästi alkuperäisen tunneliin koko matkalta, niin tiedän alkaa joku päivä uudelleen säätöhommiin. Oletettavasti mulla matala asennus menee asentajan (ite) piikkiin..
Niin ja ne äänet.. ulkoa vähän äänekkäämpi, mutta sisälle ei meteli älyttämäksi asti noussut. Matalataajuista mölyä toki kuuluu sisällekkin, mutta ei häiritsevästi.
Kaiken kaikkiaan hyvä hankinta, persdynon mukaan avarampi hormi auttoi kulkupuoleenkin
Takapöntön kaksi takakiinnikettä; kannattaa irroittaa ne kumilutteroiden lukkometallihäkkyrät, on paljon helpompi saada pönttö paikalleen kun voi pujottaa ne lutterot "vapaasti" paikalleen.
Kertokee joku, jos saitte putken istumaan sievästi alkuperäisen tunneliin koko matkalta, niin tiedän alkaa joku päivä uudelleen säätöhommiin. Oletettavasti mulla matala asennus menee asentajan (ite) piikkiin..
Niin ja ne äänet.. ulkoa vähän äänekkäämpi, mutta sisälle ei meteli älyttämäksi asti noussut. Matalataajuista mölyä toki kuuluu sisällekkin, mutta ei häiritsevästi.
Kaiken kaikkiaan hyvä hankinta, persdynon mukaan avarampi hormi auttoi kulkupuoleenkin
#2418
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Istuvuus on autoon parempi kuin esim ferritan 2,5" setti. Jos sulla on saman valmistajan DP, eli vain yksi joustohaitari putkessa, niin keskitukikumien kanssa oli hankalaa mannekiiniprototyyppiautossakin, tunnelin muoto autossa on yksinkertaisesti hanurista ja pelivaraa on vähemmän yhdellä joustolla. Klemmareista senverran, että mulla ainakin vuotaa liitokset kylmänä, lämmettyään vähemmän. Hain eilen etralta erilaisia klemmareita kokeiluun, viimeksi kasasin bilteman kiristimillä, joista korkkaa kierteet ennenkuin putki on tiivis. Alkuviikosta pääsen montulle sovittamaan josko tulis tiiviimpää.
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Juu saman tekijän settiä on koko hormi. Alkupätkä keväällä istui ihan veetuilematta paikalleen, ilmeisesti se palloliitos antoi keski-loppuputken mennä "mutkalle" siitä keskeltä.
kaikki liitokset on tiiviitä, asennustahnaa ja mätänetin kiristimet toimii. Ne putkien liitoskohdat oli aika tiukat, mutta sai asennettua kun vähän askarteli. ei vuoda yhtään.
Mielenkiintoinen ilmiö, kun kävin äsken hieman "lämmittämässä" uutta putkea, että ennen saattoi tulla fuel cuttia ecun resetin jälkeen kolmosella, nyt teki jokusen kerran nelosen vedon alussa. Eli kolmosella tappiin, sitten vaihto neloselle, ja pätkis.tai kaksi pätkistä. mutta sittenpä tuo sopeutui
aika miehekkäästi paukkuu putkessa kun paikallaan kaasuttelee ja löysää.. teinithyyning-meininki
kaikki liitokset on tiiviitä, asennustahnaa ja mätänetin kiristimet toimii. Ne putkien liitoskohdat oli aika tiukat, mutta sai asennettua kun vähän askarteli. ei vuoda yhtään.
Mielenkiintoinen ilmiö, kun kävin äsken hieman "lämmittämässä" uutta putkea, että ennen saattoi tulla fuel cuttia ecun resetin jälkeen kolmosella, nyt teki jokusen kerran nelosen vedon alussa. Eli kolmosella tappiin, sitten vaihto neloselle, ja pätkis.tai kaksi pätkistä. mutta sittenpä tuo sopeutui
aika miehekkäästi paukkuu putkessa kun paikallaan kaasuttelee ja löysää.. teinithyyning-meininki
#2418
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
Re: 3" dp:n catback kimppa.
Siellähän se kärmespaketti Matkahuollossa on!
Kävin siis matkahuollossa ja paketti on vieläkin siellä...
Hienoa kun yhteiskunta rakennetaan nojaamaan niinkin hataraan viritykseen kuin internetiin ja sen ollessa katki ei voida esimerkiksi pakettia luovuttaa...
Hain suivaannuksissani mätänetistä kuitenkin tiiveustahnaa ja klemmarit.
Jos vaikka maanantaina sitten putken sais ni vois alkaa putki/turboremppaan.
Hienon näköinen nippu oli kuitenkin
Kävin siis matkahuollossa ja paketti on vieläkin siellä...
Hienoa kun yhteiskunta rakennetaan nojaamaan niinkin hataraan viritykseen kuin internetiin ja sen ollessa katki ei voida esimerkiksi pakettia luovuttaa...
Hain suivaannuksissani mätänetistä kuitenkin tiiveustahnaa ja klemmarit.
Jos vaikka maanantaina sitten putken sais ni vois alkaa putki/turboremppaan.
Hienon näköinen nippu oli kuitenkin