NojooJyke kirjoitti:Eli joutuu näemmä vielä sijoittamaan satasen kokeilun vielä tähän clämppiin, mikäli sellaisen saa.
Ihmettelen vaan jos joku sanoo että on kaikista alustamuutoksista merkittävin parannus ajettavuuteen niin miksei merkkiliikkeet tee bisnestä sillä. Tämän puheen perusteella siitä voisi pyytää kevyesti 2000 euroo asennettuna ja alustasarjat ynnä puslat on aivan turhaa rahanhaaskausta.
Voin kyllä taata ettei koneilla ja powerflexeilla mee rahat hukkaan mut silti ajettavuudessa on jotain todella häiritsevää juurikin tuolla ohjauksen keskialueella.
Eli clämppiä tilaukseen tännekkin. Sit annetaan kommenttia auttoko kun on kiinni. On auto silti jo senverran hyvä ajaa et vaihtosuunnitelmat skoudaan on haudattu.

Vaikuttaa ihan eri asiaan kuin esim. alustasarja. Ei sillä clämpillä vähene alustan niiaus mutkissa jne. Suoraan ajettaessa, etenkin veto päällä, vähenee sivuttainen vetely huomattavasti clämpillä.
Saa olla melkoinen myyntimies jos tuollaisesta alumiininpalasesta ja rautatangosta saisi suuren yleisön maksamaan 2000e

Riippuu mihin auta käyttää. Normi arkiajoon varmasti clämppi paras päivitys. Jos taas kaipaa jämäkkyyttä alustaan ja parempaa mutkamenoa niin ei alustasarjaa voita oikein mikään.
Mutta hemmetin hyvä se clämppi on!