Mutta mikäli oikein olen ymmärtänyt niin ainakin t5 kolkin vakio dp:ssä ei ole joustoa ollenkaan Eli joustojen kokonaismäärä on sama kun nyt siihen downpipeen sentään tulee jousto.
hiihtolomalla en muistanut käydä usein sivuilla, joten komentoin nyt.
eikös se lyhyellä joustolla ole sitten paras jos pidempi ei mahdu ja jatko minusta olis paras kun olisi ilman palloliitosta.
päivää!!
kotiovelle saapui rontti 60 kg tavaraa vihdosta viimein.olivat ruotsissa oikein paffilaatikoihin viitsineet pakata terästavaraa... :O sillä tuloksella että kuljetusliike oli saanut laatikot sitten repeämään ja yhden looran kulmassa kauhea reikä ja siinä loorassa oli pienimmät osat eli joustot ja laippapäät.en päästänyt kuskia lähtemään ennen kuin olin laskenut että laatikossa oli vielä kaikki osat tallella.äkkiä laskien oli...no aamu 8 aikaan kolmelta nukkumaan päässeenä laskutaito on kyseenalainen mutta kun päivä menee pidemmälle niin on asia tarkistettava vielä että myös muissa loorissa on kaikki tarpeellinen.sitten vain odottelen että saisin vielä malliputken tai on muutoin aika vaikeaa arpoa mutkien kiertokulmat ja suorien pituudet jne...en näitä kuitenkaan ihan sokkonakaan alkasi tekeen.
Pistin mosselle juuri viestiä että koitetaan järjestää het ens viikon alkuun malli kpl jotta saa väsäillä tuon jigin ja alkaa hitstaan mutkaa sen minkä kerkiää josko putkia alettais jo ens viikon jälkeen postittaan
juu laitan tuonne outotalliin vähän fotoo.sovimme alustavasti ti klo 18 vesan hallille aikaa malli auton alla möyrimiseen ja malli putken tekoon.toivottavasti saan mutkat ja suoran putken siksi.nimittäin tarvitaan malli ennenkuin voi laskee lopullisen tavaran tarpeen.jeippo jutteli että olis ollu mahdollisesti muutamia henkilöitä vielä putken tarpeessa.jos on niin katsotaan kuinka monta,sillä tilasin 21 kpl:seen osia ja rahti oli sikamainen joten pientä määrää ei oikein kannata tilata.elikkäs nimilistaa taas kehiin,niin sillähän se selviää.
Proto on hepattu ja sen avulla tehdään jigi. Jigissä tehdään ensin yksi kappale jota sovitetaan livenä autoon ja sen jälkeen vasta kasataan koko sarja.
Malli on nyt sitten 3" keskitunnelin puoleenväliin, mistä supataan vakiopaikassaan olevaan palloliitostyyppiseen cat-back osastoon kiinni. Vanhat joustot saa siis laittaa hyllylle tämän sarjan kanssa.
Lyhyt jousto on öljypohjan alla ja heti perään katti.
Mahtuu ilman konflikteja myös automaattivaihteiseen autoon.
Lambdapaikkoja on yksi vakiolambdalle normipaikassa turbon jälkeen ja toinen katin takana ylöspäin osoittamassa eli vetoakselin ja tulipelllin välissä. Siihen voi laittaa kakkoslambdan tai laajakaistan. Kakkoslambdan diagnoosithan kannattaa mykistää tuon kisakissan vuoksi.
Piti ottaa, mutta ensinnäkin kamera jäi kotiin, ja toiseksikin, muistin heti kotipihaan ajaessa että olishan sitä tietysti puhelimella voinut Mutta erittäin komea ja kunnioitustaherättävä rööri on jo tuo sovituskappale, ainakin jos vertaa T7:n vakioon kattikokoelmaan.
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11