Vasemmalla reilu puol miljoonaa ajettu, oikealla vähän vähempi.

Tämä oli todella hyvä neuvo näihin kenkien kiinnitysjousiin! Itse käytin pieniä nippusiteitä.karitammi kirjoitti:Helvetinmoisen ähellyksen saattelemana sain ne paikaille. Laitoin ruustukkiin, painoin kasaan ja solmin ohuen narut pitämään jousia kasassa. Sitten paikoilleen. Koko jarrusysteemi tuntuu kyllä hankalalta eikä tarvitse minusta ihmetellä miksei pysy säädöissä.
Tämä työkalu on ihan ehdoton jousien venyttämiseen. Miten olenkaan tullu tähän asti toimeen ilmanSebardi kirjoitti:Ihan pienenä vinkkinä jos jotain askarruttaa sama ongelma. Ostin Motonetistä tällaisen työkalun, suosittelen jokaista hankkimaan tällaisen työkalupakkiin.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/765133/J ... nnuskoukku
Hyvä, jos auttoi. Rutiinia kanssa tulee, kun noiden kanssa turaa. Itsellä on BMW E46 avo, siinäkin mallissa vaatii käsijarru huoltoa. Avasin ja samat (samanlaiset, en mitannut) sisäkalut palajastui. On siis melko yleinen mekanismi.O.K. kirjoitti:Tämä oli todella hyvä neuvo näihin kenkien kiinnitysjousiin! Itse käytin pieniä nippusiteitä.karitammi kirjoitti:Helvetinmoisen ähellyksen saattelemana sain ne paikaille. Laitoin ruustukkiin, painoin kasaan ja solmin ohuen narut pitämään jousia kasassa. Sitten paikoilleen. Koko jarrusysteemi tuntuu kyllä hankalalta eikä tarvitse minusta ihmetellä miksei pysy säädöissä.
Jaa, kysyppäs hiivatin käsijarrun toimivuudesta joltakin hiivatin omistajalta.Ja pitää kyllä sanoa, että ompahan huono systeemi tuo käsijarru näissä.
Ja hylsy tuli, apparin puolella 0,3KN-Kuskinpuolella 1.6KN.No nyt on kaikki roippeet uusittu,vaijereita lukuunottamatta.
Ja käsijarru tuntuu ihan normaalilta.