Missähän tämä "Täällä" sijaitsee vai tarkoitatko, että Foorumilla virtuaalisesti?
Paikkakuntatieto olisi hyvä asia..
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
paralogiX kirjoitti:Aamulla töistä lähdittäessä kolkin puhallus ei lähtenytkään päälle, ei puhaltanut millään nopeudella.
Käynnistin auton uudelleen > ei puhallusta
Lähdin sitten ajamaan kotiin, 10 minuutin jälkeen puhallin sitten heräsi ja alkoi toimimaan ihan normaalisti?
Mikähän känkkäränkkä tälle iskenyt?
Haulla en löytänyt vastaavia tapahtumia
Auto on siis ACC:lla
Tarkista johtoliitokset ja hiilet. Puhaltimen moottori voi olla myös finaalissa, oireet viittaa myös siihen. Itsellä teki just tuota, eli tärähdyksestä lähti käyntiin millon sattu -> toinen puolikas hiilisillasta kärähtänyt.
Saa siihen varaosia metrolta saa sen vaijerin pätkän jossa kierteet tosin kahva tulee mukana
hinta oli muistaakseni noin 150e ja olivat joskus jopa myyneet yhden sellaisen.
Leon Cupra -08. Ex Audi A6 -05. Ex 9-3 Aero -00 e85. Ex 9-5 -98 2.3t.
Upouusi kompressori paikallaan, joka on asennettu tänään, uudet kylmäaineet ja mg.kytkin tekee tämmöistä. Kohdalla 35-36 sekuntia kuuluu todella kova jurina joka kuuluu jopa auton sisälle kovana.
Mitäs kuivaimelle kuuluu? Aika lyhyt on kytkentäaika. Paineet nousee liian nopsaan? Aineita oikea määrä?
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Jos 9-3 kyseessä, niin techillä näkee korkeapaineen ja katkaisusyyn. Itseäni ihmetyttää lyhyt katkaisu sykli joka voisi viitata esim. Tukokseen kuivaimessa, joka oli itselläni omassa syynä. Tietty noi mittausarvot voisi kertoa normaalista/epänormaalista toiminnasta.
Saabin ohjeiden mukaan kuivain pitää uusia jos järjestelmä auki yli 15min...
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Hieman kenkkuilee tuo ovien/hälyn/ajoneston kaukosäädin.
Paristot vaihdettu eikä tilanne muuttunut paremmaksi eikä huonommaksi.
Eli ongelma on ilmeisesti jonkin sortin kosketusvika kaukosäätimen sisällä...
Välillä saa nappeja painella minuutti tolkulla että saa valon vilahtamaan kaukosäätimessä ja välillä pelaa viikonkin ilman mitään probleemeja.
siispä nopea kysymys kuuluu: Jos tilaa netistä uuden "genuine saab" kaukosäätimen niin saako sen pelaamaan? Jotain ohjelmointiahan ilmeisesti tarvitsee tehdä?