Ainakin tämän ilmoituksen perusteella tästä 150 heppasesta löytyy tcs.TommyW kirjoitti:2002 vuoden Jubilee-kolkeissa olen törmännyt autoihin, joissa on ollut TCS vakiovarusteena - yhteinen nimittäjä näillä autoilla on ollut se, että ne ovat kaikki olleet 185hv-tekniikalla. Pelkkä softan päivitys ei silti riitä, sillä TCS-autoissa on (TCS-napin ja johdotuksen lisäksi) myös eri ABS-yksikkö. Kyllähän ABS-yksikkökin on toki vaihdettavissa (ja TCS-nappi johtoineen lisättävissä) - ja Ruotsin forumilla muistan lukeneeni juttua aiheesta, mutta jokainen arvioikoon itse, kuinka kannattava homma on kyseessä.
Laiskan startin osalta kannattaa aloittaa akusta ja tyhjäkäynnin osalta tarkistamalla, että alipaineletkut ovat paikoillaan/ehjät.
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/6793816
Vähän tuota abs-yksikön uusimista itsekin pelkäsin. Katkasin tuskin olisi ollut mikään ongelma. Olisihan luistonesto voinut olla aina vaan päällä. Muistelisin myös jälkiasennus tcs:sää asennetun jopa 9000?
Pitää tuo akku uusia ja katsella noi letkut läpi.
Vai identtinen tekniikka 150hv ja 185hv. Tämähän oli siis teoriassa parempi vaihtoehtona käytettynä. Matalaviritteisyys = pidempi käyttöikä. Mikähän lienee ollut hintaero mikä ihmisiltä on uutena lypsetty pelkästä softasta, jos ajattelee että kummassakin mallissa olisi olleet samat varusteet?