Kiitos vinkistä, hyvä tietää tuostakin viasta, mutta ehkä se ei ole syynä tähän vikaan. Itse epäilen, että se kaasuläpänvaimennin voisi olla syyn aiheuttaja. Täytyy viikolla kysellä mistä tuollaisen varaosan löytää ja miten se vaihdetaan.pjy kirjoitti:Minulla vika ilmeni punaisessa di kasetissa, mutta myös tyhjäkäynti tippui ja nousi.purnu kirjoitti:Osaako joku kertoa missä vika kun automaatti sammuuMaLossi kirjoitti:Nyt syttyi sitten vikavalo. Täytyy selvitellä että mikä vaivaa kunhan jossain saa vikakoodit luettua.
voimakkaamin jarruttaessa?
Meinaa sammua risteyksiin (automaatti D-asennossa)
Re: Meinaa sammua risteyksiin (automaatti D-asennossa)
Re: Meinaa sammua risteyksiin (automaatti D-asennossa)
Nostellaan nyt tämäkin aihe, kun olisi tarvetta rautalangasta tai paksummasta vääntämiselle. Ongelmana muillakin ilmennyt kierrosten tippuminen/moottorin sammuminen kovempaa jarruttaessa. Alipaineletkut näyttää olevan ok ja by-pass -venttiilikin on suht tuoretta kauraa, eli seuraavaksi tyhjäkäyntimoottoria puhdistamaan? Muita oireita ei ole, ei myöskään vikakoodeja.
Noviisi vain sattuu tarvitsemaan kädestä-pitäen-opastusta tuohon puhdistushommaan, eli mitä osaa lähteä jynssäämään?
Noviisi vain sattuu tarvitsemaan kädestä-pitäen-opastusta tuohon puhdistushommaan, eli mitä osaa lähteä jynssäämään?
Re: Meinaa sammua risteyksiin (automaatti D-asennossa)
Edelliseen viestiin viitaten, eihän tässä näemmä mitään tyhjäkäyntimoottoria ole... Ongelma kuitenkin jatkuu edelleen, vaikka kaasuläppäkotelo on putsailtu, sytytyskasetti, by-pass-venttiili ja EVAP-venttiili on kokeiltu vaihtaa jokainen erikseen toimivaan yksilöön.
Mitä roplata seuraavaksi?
Mitä roplata seuraavaksi?