Suuttimet huollettu, vedenlämpöanturi (imusarjassa) uusittu, uusi DI, tulpat 10tkm välein ja bensapumppu uusittu.
Aina sama asia, jos on seisonut muutaman tunnin esim. lämpimässä hallissa tai kesällä ulkona. Täysin kylmällä koneella käynnistyy melkein heti.
Käynnistyvyys pitkällä väännöllä kuullostaa jotenkin siltä kuin moottori saisi liikaa kakkua ja hieman vaimesti yskien hörähtää tulille ja käy kyllä sitten ihan normaalisti.
HC-arvot on tässä yksilössä ollut aina melko korkeat jo vakio katilla ja nyt 3" katilla vielä korkeammat. Saattaahan se olla että vakiossa oli vikaa tms. Hyvin kuitenkin auto toimii ja kulkee

Asentoanturi olisi seuraava kokeilu, mutta ei silläkään ilmeisesti näytä olevan merkitystä ominaisuuteen.