ng900 ahto-ongelmat

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
jermuu
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2012 16:56

Re: ng900 ahto-ongelmat

Viesti Kirjoittaja jermuu »

Lambda on uusi, mut pitää toi letku viel koittaa kattoa, positiivista että se turbo nyt tuskin mennyt niiku jo ensi hätäännyksissä luulin... Ei oo kerinny viel käydä kattomassa antaako koodia ku ei oo ollu kellää kaverilla lukijaa.
lepisto89
"Aero"
Viestit: 445
Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 15:13
Paikkakunta: JKL

Re: ng900 ahto-ongelmat

Viesti Kirjoittaja lepisto89 »

Sytyttää vikavalon. Tai voi jättää muistiin, virrat päälle ja kattomaan jääkö vilkkumaan.
jermuu
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2012 16:56

Re: ng900 ahto-ongelmat

Viesti Kirjoittaja jermuu »

Ei vilku mittää, mut nyt kävin nyppää turbolta ton mutkan irti nii eikai siinä kuuluis olla öljyä ennen noita siipiä, vai? Letku nyt päällisin puolin oli ehjä. Ei oikein opiskelijabudejtilla maistu tonne alkaa uutta ahdinta hommata jos se on porsinu, mitä en usko ku kai se nyt ois pakko työntää sinistäki?
lepisto89
"Aero"
Viestit: 445
Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 15:13
Paikkakunta: JKL

Re: ng900 ahto-ongelmat

Viesti Kirjoittaja lepisto89 »

Imukärsä pois turbolta ja katot onko akselissa pitkittäis välystä. Pysty välystä saa hivenen olla.

E: Samalla näät jos pää taipuu onko siipi kondiksessa.
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
jermuu
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2012 16:56

Re: ng900 ahto-ongelmat

Viesti Kirjoittaja jermuu »

Pystyyn oli vähä välystä juu, mut pitkittäi ei tuntunu, siipiki näytti olevan ihan jees ku vähä pelillä kattelin.

Mikähä v**tu siinä vois sitte olla, voisin ainaki uuen syttykasetin hakee takuuseen ihan varulta vaikkei siitä oiskaa.
Vastaa Viestiin