Kallis ja iso huolto vai uusi kone?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: Kallis ja iso huolto vai uusi kone?

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

Hyvä että kipinä syttyi taas.

Tuliko selväksi mitä koneessa vialla?
Oliko jakopään kiristin kuinka lopussa?
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Alluit
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: To Touko 17, 2012 20:50
Paikkakunta: Rauma

Re: Kallis ja iso huolto vai uusi kone?

Viesti Kirjoittaja Alluit »

Mike Hunt kirjoitti:Kuitin mukaan moottorin vaihtotyö oli n. 800€.
Eikös työt olleet 600€, jonka päälle startti ja muuta pientä parin sadan edestä? :wink:
ex. 9-3SS 2.0t Vector MY03
ex. 9-3 2.0T Aero MY01
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: Kallis ja iso huolto vai uusi kone?

Viesti Kirjoittaja nugge »

aero t7 kirjoitti:Hyvä että kipinä syttyi taas.

Tuliko selväksi mitä koneessa vialla?
Oliko jakopään kiristin kuinka lopussa?
Kiristin yks naksu vailla tapissa.
Veikkaan että se TPketju on se joka siel rallattaa.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Vastaa Viestiin