Hyvä että kipinä syttyi taas.
Tuliko selväksi mitä koneessa vialla?
Oliko jakopään kiristin kuinka lopussa?
Kallis ja iso huolto vai uusi kone?
Re: Kallis ja iso huolto vai uusi kone?
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Re: Kallis ja iso huolto vai uusi kone?
Eikös työt olleet 600€, jonka päälle startti ja muuta pientä parin sadan edestä?Mike Hunt kirjoitti:Kuitin mukaan moottorin vaihtotyö oli n. 800€.

ex. 9-3SS 2.0t Vector MY03
ex. 9-3 2.0T Aero MY01
ex. 9-3 2.0T Aero MY01
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Kallis ja iso huolto vai uusi kone?
Kiristin yks naksu vailla tapissa.aero t7 kirjoitti:Hyvä että kipinä syttyi taas.
Tuliko selväksi mitä koneessa vialla?
Oliko jakopään kiristin kuinka lopussa?
Veikkaan että se TPketju on se joka siel rallattaa.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ