kaikkea kivaa kaikille :)

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
mossemies
"Viggen"
Viestit: 634
Liittynyt: Su Helmi 10, 2013 18:30
Paikkakunta: tampere
Viesti:

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja mossemies »

t.t.j kirjoitti:Paljonko tulee hintaa vanteiden puhallukselle ja maalaukselle? 17" aluvanteet mun tapauksessa.
laitan yv:tä aiheesta
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
mossemies
"Viggen"
Viestit: 634
Liittynyt: Su Helmi 10, 2013 18:30
Paikkakunta: tampere
Viesti:

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja mossemies »

hmmm...laitoin tämän vähän samantapaisen ilmotukset tuonne tonnareihin ja pariin muuhunkin paikkaan.ja sit se vaan katos niistä kaikista paitsi täältä.niissä oli kuitenkin ihan tarvitsijoita saabin osille,mitä ei kaupasta saa.olis kyl kiva tietää mihin ne meni 8O
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
paralogiX
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: Su Syys 23, 2012 12:31
Paikkakunta: Lohja

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja paralogiX »

mossemies kirjoitti:hmmm...laitoin tämän vähän samantapaisen ilmotukset tuonne tonnareihin ja pariin muuhunkin paikkaan.ja sit se vaan katos niistä kaikista paitsi täältä.niissä oli kuitenkin ihan tarvitsijoita saabin osille,mitä ei kaupasta saa.olis kyl kiva tietää mihin ne meni 8O
Oisko moderointi iskenyt kyntensä jälleen? :roll:
#5824
93 B204
Timppa
"Viggen"
Viestit: 565
Liittynyt: To Touko 27, 2004 11:40
Paikkakunta: Hattula

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja Timppa »

paralogiX kirjoitti:Oisko moderointi iskenyt kyntensä jälleen? :roll:
Ei kyllä yllättäis vähääkään.. :roll:
Kauas on pitkä matka. #2587

9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
mossemies
"Viggen"
Viestit: 634
Liittynyt: Su Helmi 10, 2013 18:30
Paikkakunta: tampere
Viesti:

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja mossemies »

hitsi vaikuttaa sensuurilta....
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

ihmettelevä kysymys

Viesti Kirjoittaja Keme »

Eikös myynti-ilmoituksille ole ihan omat osiot tällä foorumilla? Eli mitä ihmeellistä noiden ilmojen "katoamisessa" on?
jeeeeeee!
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5668
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja tturku »

Näyttäisi vähän siltä että eräs toinen mode kävi poistamassa ilmoitukset/kirjoitukset. Syykin tähän on selvä sinäänsä, koska omien palveluiden mainostaminen on kielletty säännöissä. Tämä siksi ettei foorumilla pääse spämmäämään myynti-ilmoituksilla.

Myydään osioon saa laittaa yksityishenkilöt ilmoituksen ja yksityishenkilö voi "mainostaa" omassa allekirjoituksessa palveluitaan. Firmat saavat mainostaa itseään vain jos tarjoavat alennuksia foorumin klubiosiossa jäsenedut.

Laita ilmoitus tuonne myyntiosioon ja linkki siihen allekirjoitukseen. Myyntiosion vaikka referenssiksi tuo db ketjun linkki.
Toinen kiero tie on että joku muu kommentoi taitojasi tai palveluitasi, vähän kaksinaista mutta sallittua säännöissä :roll:

Itse olen sitä mieltä että on erittäin hyvä, että meidän "yhteisössä" tuodaan esiin näitä henkilöitä, jotka omaavat tietoa ja taitoa ja tarjoavat laadukkaita palveluitaan harrastajaystävälliseen hintaan.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
mossemies
"Viggen"
Viestit: 634
Liittynyt: Su Helmi 10, 2013 18:30
Paikkakunta: tampere
Viesti:

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja mossemies »

ok.täsmennän siis sen verran,että.tämä asia ei ole firma enkä mainosta firmaa.vaan yksityishenkilö ihan olen ja ihan itse teen.toinen asia joka ei täsmää...minä en myy mitään vaan teen jos joku tarvii osia mitä kaupassa ei myydä ja korjaan jos joku ei itse pysty ja on korjattavissa.ja sitten semmonen asia,että alun alkaenhan minua on pyydetty kysytty tekemään näitä juttuja,enkä ihan tyrkyttämällä ole tyrkyttänyt mitään ja mitä alennuksiin tulee,niin uskon että tuo dp ja catback hinnat ovat olleet enemmän kuin asevelihintoja.mutta voin olla jonkun mielestä tyhmä jos en laita myynti ilmoituksiin näitä,mutta sit olen.

olen tässä nyt tarjonnut vaihtoehtoja niille kiinankimpoille sun muille jutuille,mistä ei sitten ole mitään takeita eikä kovasti väliaika tietoakaan saa homman etenemisestä.mutta on alkanut menemään vaikeaksi ja ajattelin että jos nyt teen tuon og 9-3 dp jatkokimpan loppuun ja ne catbacit samalle osastolle ja sen jälkeen vedän kaikki topickini pois.mikäli tulevaisuudessa tulee tarvetta dp hommiin halvalla,saa kimpan kerätä joku muu ja laittaa sitten tilauksen mulle sähköpostiin,puhelimeen,facebookviestinä tai suoraan tuonne kotisivulle.
se väistämättä tarkoittaa sitä että,tämä työ on sitten työ muiden joukossa eikä saa sen henkilökohtaisempaa otetta.
tämä ei siksi että olisi mennyt se kuuluisa herne sinne kuuluisaan sieraimeen,vaan siksi että noudatan mielelläni sääntöjä.joten vetäydyn sillä eihän mulla edes ole saabia.
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5668
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja tturku »

Niin, itse en niitä poistanut niitä viestejä enkä varmaan olisi poistanut jos olisin ehtinyt lukemaan ne.

Tiedän kyllä että teit ne yksityishenkilönä ja ihailen kädenjälkeä jota olet tehnyt sekä sitä että tehdään kotimaisin voimin harrastepohjalla, eikä tarvitse tilata kiinasta ja arpoa, saako kuranttia vai kuraa.

Eli tuo puhe firmoista ei koske sinua, otin sen vain esimerkin vuoksi. Samoin tuo kommentti alennuksista koskee tietysti myös vain firmoja, jotka haluavat mainostaa foorumilla.

Tiedän tasan tarkaan että hinnat, millä noita downpipeja ja catbackejä olet tekemässä ovat erittäin kilpailukykyiset ja hieman houkuttelee kokoajan itsekin pistää nimi listaan, sopisihan tuo täydellisesti tuohon allekirjoituksen aeroonkin.

Edellisellä kirjoituksella otin vain kantaa siihen, että miksi todennäköisesti toinen moderaattori poisti viestisi useammalta osiolta. Ja yritin kertoa, että itse kunnioitan sinun kaltaisia, jotka jaksavat harrastella ja palvella/ auttaa muita.

Ei täältä kannata poistua, eikä tarvitse omistaa saabia täällä hengatakseen. Vielä vähemmän kannattaa poistaa omia viestejään tai aloittamiaan ketjuja, jota en henk. kohtaisesti ymmärrä enkä arvosta jos joku niin tekee.

Voin kysyä myös modelta, joka poisti viestisi, miksi näin päätyi tekemään niin saadaan siihenkin selvyys.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5668
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja tturku »

No nyt sain viestit poistaneelta modelta vahvistuksen.
Asia oli vähän niin kuin sen ajattelinkin ja kirjoitin.
Oli tullut valitus useammalle alueelle saman "myynti" ilmoituksen spämmäämisestä. Eli niin tai näin aina on joku jota kenkä puristaa ja ei ole tyytyväinen.

Mutta älä nyt mossemies hanskoja heitä tiskiin asian suhteen. Tuolla työnjäljellä ja hinnoilla mitä dp aiheessa on kuvia ja kotisivuillasi niin tilauksia varmaan tulee jatkossakin.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

se vaan katos niistä kaikista paitsi täältä
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=20&t=136005
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
jeippo
"Hirsch"
Viestit: 775
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2011 02:14
Paikkakunta: Tre

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja jeippo »

Tturku mainitsi juuri sen legendaarisen asian..johon ei voi ku naurahtaa...tää suomalaisten kateus "jos vain joku pääsee tekemään vähänkään tiliä ja minä en, niin valitampas kun ei parempaakaan tekemistä ole"...hey guys..get a life! :) ja nuista säännöistä, onhan ne toki hyvä olla, mutta maalaisjärkeä vois niissäkin käyttää ku joku mattimeikäläinen ne kuitenki on "laatinut" kaffipöydän ääressä foorumia tehdesä. Foorumi on foorumi, tosin joillekkin se on näköjään se "silmäterä". Ymmärrän toki, ettei suora yrityksen mainostaminen ole sallittua, mutta se että yksityis henkilö myy meille saabisteille meidän autoihin laatu kamaa käsintehtynä, omalla vapaa-ajalla ja panostuksella, niin miettis nyt ihmiset hetken. Ja kun katsoo vielä hintaa niin morjes hyvät valittajat! Tyhmät nakertaa vain omaa nilkkaansa, ajaen pois palveluiden tarjontaa ja ammattitaito joka edes auttaa meidän saabilla ajavien elämää.
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5648
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Niinhän se täällä Suomessa tuppaa olemaan että typerille säännöille,asetuksille ja laeille löytyy valvojia ja rankaisijoita.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13238
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja AZP »

Mielestän moderaattorin pitäisi ilmoittaa viestien kirjoittajalle, jos viestejä poistetaan, ettei synny tällaista tilannetta, jossa huomaa omien viestienstä poistuneen ilman että saa tietää syytä poistoon. Pelkkä viestin poistaminen ilman kommenttia ei anna hyvää kuvaa toiminnasta.

Ja omasta mielestäni säännöt myynti-ilmoituksista on aika selkeitä, eli ne kuuluu myyntipalstalle. On sitten kyseessä yritys tai yksityishenkilö ja tekee kyseinen taho sitten toiminnalla voittoa tahi ei. Typeräähän se olisi sallia nollakatteisen toiminnan mainostaminen mutta kieltää voitollinen? Ja missä menee näissä touhuissa yksityishenkilön ja yritystoiminnan raja? Siinäkö tekeekö pimeästi vai maksaako veronsa? Vai siinä onko hankkinut itselleen y-tunnuksen?

Näitä mossemiehen asiallisia ilmoituksia sekä palautetta hyvästä työnjäljestä luen mielelläni edelleenkin. Voisi ne silti pitää oikealla alueella. Mainosta syntyy sitten näille mallikohtaisilel foorumeille sitä kautta kun porukka jakaa positiivisia kokemuksia tuotteista.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
paralogiX
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: Su Syys 23, 2012 12:31
Paikkakunta: Lohja

Re: kaikkea kivaa kaikille :)

Viesti Kirjoittaja paralogiX »

potkuhousu kirjoitti:Mutt mä ajattelin jos tekis jonkun näppärän kiinnityssysteemin ja jättäisin ton sika tahnan kokonaan pois tästä virityksestä, mutta onko kukaan tietoinen mistä sais samanlaista verkkoo kun siinä alahuulessa on?

Alkaa olla tota puuhapete vikaa jo sen verran että voisin kuvitella saavani jotain viisasta viritystä aikaiseksi.

Vigge joko se sun CO juttu selvis?
Kannatan vahvasti tätä AZP:n ideaa. +1

E: ja olisi kiva tietää kuka oikein teki asiasta valituksen :roll:
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
#5824
93 B204
Vastaa Viestiin