T7 koneen huohotus

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Lilsu
"Aero"
Viestit: 396
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 19:38
Paikkakunta: LOHJA

Re: T7 koneen huohotus

Viesti Kirjoittaja Lilsu »

Mulla oli tuo valkoinen takaisku kuollut ja kun vaihtoi uuden, niin alkoi sama hikoilu tossa pikkuletkussa, jonka Korsto mainitsi. Esiintyykö kanssa-Saabisteilla?
Kuva

Tolta näyttää, jos päivitys tehty.
Kuva

Mikä tarkoitus on letkulla, jossa on metallinen takaisku? On välillä läppäkotelo-jonkinlainen venttiili toisen kuvan alareunassa.
Kuva

Kuva

Pitäisikö tuon kobran nipasta lähtevässä letkussa olevan harmaan venttiilin olla takaisku? Molempiin suuntiin menee ilma puhaltaen ilman vastusta.
9-3 2.0t 2001
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: T7 koneen huohotus

Viesti Kirjoittaja nugge »

Sun huohotus cobraan on vähän hybridi 04-> mallisesta ja #6 huohotinpäivityksestä. Ilma menee ihan niinku pitää.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: T7 koneen huohotus

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Lilsu kirjoitti:Mikä tarkoitus on letkulla, jossa on metallinen takaisku? On välillä läppäkotelo-jonkinlainen venttiili toisen kuvan alareunassa.
Joku on korjannut sillä takaiskulla polttoainetankin evap-systeemin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Lilsu
"Aero"
Viestit: 396
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 19:38
Paikkakunta: LOHJA

Re: T7 koneen huohotus

Viesti Kirjoittaja Lilsu »

Tänään huomasin harmaata savua tupruttavan "hienoisesti" putkesta. Huomenna kannen pulttien kiristys, venakopan putsaus ja sormet ristiin.
Miksi ihmeessä tää adaptoi 98:lla re85-arvoksi edelleen 200-250, vaikka puoli autoa tarkastettu? Pitää varmaan pyöränpulttien kireys tarkistaa. Se voi näissä varmaan adaptaatioon vaikuttaakin.
9-3 2.0t 2001
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: T7 koneen huohotus

Viesti Kirjoittaja nugge »

Suutinvakio perseellään?
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Vastaa Viestiin