9-3 alustoista

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Menee Off topic mutta aina viluttaa tonnarinkin takatuenta, muuta tipo4 paremmin tehtyjä. Aikoinaan ihmeteltiin sitä, että taka-akseliston aerodynamiikassa hävittiin 4 km/h? huipuissa :evil:

No elämämmehän on kompromissejä täynnä.
96 M75 i12 5-speed ;)
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6513
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Se mikä tuossa GM900/9-3:n alustassa eniten närästää on se, että monet asiat olivat OG900:ssa paremmin... Noista omista autoista 20v vanha 250K ajettu 900Aero on parempi ajaa. Menee suoraan ja ei kallistele ja kiiku kuten 9-3. Niin ja 9-3:ssa on Bilsteinin Sprintit ja 9-3 Aeron jouset, satkussa lienee ihan orggispalikat :lol:

Noita 9-3 Aeron jousia vähän mittailin ja kyllä ne hyvin samanlaisilta vaikutti kuin vakiojousetkin. Eri varaosanumerolla löytyvät kuitenkin. Kyllä 9-3:een on jotkut madallusjouset heitettävä, jos siitä hyvän haluaa. Bilsteinin Sprintit on kyllä melkoisen jämäkät pumput, joten Konien säädettävyys on kyllä plussaa...

Eski
mordai
"Turbo"
Viestit: 254
Liittynyt: La Huhti 17, 2004 20:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mordai »

Muistan kuulleeni että 9-3 og Aerossa olisi myös eri kallistuksen vakaimet.... korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.

-Petsku-
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty :( oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
Vastaa Viestiin