Menee Off topic mutta aina viluttaa tonnarinkin takatuenta, muuta tipo4 paremmin tehtyjä. Aikoinaan ihmeteltiin sitä, että taka-akseliston aerodynamiikassa hävittiin 4 km/h? huipuissa
No elämämmehän on kompromissejä täynnä.
9-3 alustoista
Se mikä tuossa GM900/9-3:n alustassa eniten närästää on se, että monet asiat olivat OG900:ssa paremmin... Noista omista autoista 20v vanha 250K ajettu 900Aero on parempi ajaa. Menee suoraan ja ei kallistele ja kiiku kuten 9-3. Niin ja 9-3:ssa on Bilsteinin Sprintit ja 9-3 Aeron jouset, satkussa lienee ihan orggispalikat
Noita 9-3 Aeron jousia vähän mittailin ja kyllä ne hyvin samanlaisilta vaikutti kuin vakiojousetkin. Eri varaosanumerolla löytyvät kuitenkin. Kyllä 9-3:een on jotkut madallusjouset heitettävä, jos siitä hyvän haluaa. Bilsteinin Sprintit on kyllä melkoisen jämäkät pumput, joten Konien säädettävyys on kyllä plussaa...
Eski
Noita 9-3 Aeron jousia vähän mittailin ja kyllä ne hyvin samanlaisilta vaikutti kuin vakiojousetkin. Eri varaosanumerolla löytyvät kuitenkin. Kyllä 9-3:een on jotkut madallusjouset heitettävä, jos siitä hyvän haluaa. Bilsteinin Sprintit on kyllä melkoisen jämäkät pumput, joten Konien säädettävyys on kyllä plussaa...
Eski