Tuo oli semmoinen metafora-letkautusAZP kirjoitti:Ei tarvi alla käydä. Yläpuolelta on helpompi ja mukavampi...

Tuo oli semmoinen metafora-letkautusAZP kirjoitti:Ei tarvi alla käydä. Yläpuolelta on helpompi ja mukavampi...
Melkein arvasin, että täällä kuullaan!Tonnari88 kirjoitti:Ongelmatapaus siis siirtynyt meikäläisen omistukseen. Välillä kylmänä startatessa garretti pölläyttää aamuset savut pihalle. Tarkkaillaan tilannetta ja katsotaan josko vaihdetaan sitten mitsu tilalle. Pitääkö paikkansa että mitsuun saisi sopimaan nuo garretin putket?
No joo, en oikeasti valita tässä kohtaa. Tavoitteena on matalat kakkosauton kustannukset. Uskon, että Corolla on toimiva resepti tässä kohtaa. Ysikolkissa on kyllä hintaansa nähden kovat ominaisuudet, mutta pitää valita näitä autoja käyttötilanteen mukaan. Eniten, näin takavetomiehenä, harmitti Saabissa se, että se kyllä veteli ihan riittävästi, kun antoi kunnolla kenkää. Ilmeisesti tuon olisi kuitenkin saanut kuriin vähän alustaa laittelemalla. Mutta vakiona aika heikko tuosta kohtaa.Mertmi kirjoitti:Niin, aina voi valita ostaakko Saabiin uusi turbo vai ostaakko Corolla? Omalta kohdalta olen valinnut jo parikin kertaa oikein.
Päivitteles tänne tosta belcosta sitten miten tykkää t7. Gm hinta on tosiaan täysin törkeä vrt mitä öljy on, 20e tuosta maksoi ilolla. Belco taitaa olla halvin kannu ja taitaa just riittää tuo 4l t7:lle?shamrock kirjoitti: ↑Ke Loka 19, 2022 15:52Samoin kävi mulla. Puolitoista vuotta sitten ostaessa tuo kolkki teki kanssa tuota aina päivän ekassa startissa. En tiedä mitä öljyä ennen oli käytetty, itse laittelin tuohon GM 5W30. Nyt keväällä sattu olemaan GM:n hintakin noussut mutta sattui silmiin aika pilkkahinnalla Belcon 5W40 täyssynteettinen. Kappas, loppui pölläyttelyt ja jotenkin jopa koneen ääni on pehmeämpi kuin GM:n omalla![]()
Alkaa tuo vaihtoväli tulla täyteen, ja just tikkua kurkkasin tänään, puolessavälissä mennään. GM:n 5W30 litraa riittii vaihtovälille, se ylimääräinen litra meni lisäilyyn. Belcon 4 litraa näyttää riittävän sellaisenaan. Konkreettinen selitys pölläyttelyn loppumiselle. Mitä sitten se motti muuten tykkää vaikea sanoa mutt öljyltä tuo yhä näyttääBapsu kirjoitti: ↑La Loka 22, 2022 00:37Päivitteles tänne tosta belcosta sitten miten tykkää t7. Gm hinta on tosiaan täysin törkeä vrt mitä öljy on, 20e tuosta maksoi ilolla. Belco taitaa olla halvin kannu ja taitaa just riittää tuo 4l t7:lle?shamrock kirjoitti: ↑Ke Loka 19, 2022 15:52Samoin kävi mulla. Puolitoista vuotta sitten ostaessa tuo kolkki teki kanssa tuota aina päivän ekassa startissa. En tiedä mitä öljyä ennen oli käytetty, itse laittelin tuohon GM 5W30. Nyt keväällä sattu olemaan GM:n hintakin noussut mutta sattui silmiin aika pilkkahinnalla Belcon 5W40 täyssynteettinen. Kappas, loppui pölläyttelyt ja jotenkin jopa koneen ääni on pehmeämpi kuin GM:n omalla![]()
Itse heitin femmaan Valvolinen all climatet 5w40, ainakin käy hyvin. Gm ei maistunut niin ei kai tuokaan mihinkään häviä. Väärämerkkiksissä on tullut tota halpaa Valvoa käytettyä ja hienosti on suoriutunut.