Happo kirjoitti:Virin jälkeen huomaat, kun autosi alkaa vetelemään, pito ei riitä, jarrut tuntuu tehottomilta jne...
Stage 1 ja vakioalusta tuntui siltä, että perskules ku kulkee niin paljon ettei meinaa tiellä pysyä, mutta alustasarjan asennuksen jälkeen meno muuttui radikaalisti ja huomasi että vois tää enemmänki kulkea . Eli mielestäni ainakin tuo alusta on laitettava virin yhteydessä kuntoon. Ja täytyyhän sitä lisää tehoa saada kun sitä "halvalla" ja helpolla saa. Omaan autoon tulossa kevään aikana ainaki uudet jarrut, Stage 3, vanteet + renkaat jne. joten rahaa taitaa mennä taas mukavasti.
Klassinen tapaus
Näin se menee miltein jokaisella joten kun irulle antaa pikkusormen vie se kohta koko äijän
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic kirjoitti:Meikäläinen on onneksi (toistaiseksi) älynnyt lopettaa tuohon steg 3+ -asteelle, jolloin ei ole ollut ongelmia kytkimen ja vaihdelaatikon kanssa. Hmm, pitäisíköhän koputtaa puuta?
Vai älynnyt, tossa päätöksessähän ei oo mitään järkeä
tuolta se lähti 1,5v sitten, oli niiiin onnellinen olo että
Mutta kuinkas sitten kävikään, alkoi ote lipsua pahasti
Mutta se on selvää ettei mitään Stage-6: sia enää tule
EDIT:
Niin ja eihän tässä viel oo mennyt kun yks ahdin (toinenkin menee kohta) ja yks vaihteisto paskaksi eli no problemo
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
93t sport kirjoitti: tuolta se lähti 1,5v sitten, oli niiiin onnellinen olo että
Mutta kuinkas sitten kävikään, alkoi ote lipsua pahasti
Mutta se on selvää ettei mitään Stage-6: sia enää tule
EDIT:
Niin ja eihän tässä viel oo mennyt kun yks ahdin (toinenkin menee kohta) ja yks vaihteisto paskaksi eli no problemo
Jos tuossa on minun kohtaloni niin minusta tulee yksinäinen mies, joka ajaa H:ki J:kylä väliä Busteri trailerilla 230km/h
Mutta vielä asiaan. Bensa kysymys: Espoon Laaksolahdessa on pieni Saabi paja, jonka omistaja sanoi kerran ettei ainakaan vanhemmilla(-96) saappailla kannata ajella 95:lla vaan aina 98:lla. Mitens pikku virin jälkeen? Tai turbot jopa ennen sitä? Itse olen aina 98:lla ajellu.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
CC Aero kirjoitti:98 on suositeltavin vaihtoehto ehdottomasti.
Taitaa virin jälkee olla pakollinen sillä 95 paukku putkessa.
Steg 1 jälkeen kulutus putoaa mutta 3 jälkee se kasvaa yli vakion joka on ihan ymmärrettävää sillä lisääntynyt pakokaasun määrä tarvii enemmän gasoliinia.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Kurko kirjoitti:Onks toi totta jotta kulutus putoaa steg1:llä.
Siis olettaen että ajotavassa ei tapahdu muutoksia.
(Tollahan voisi hyvin perustella tolle hameväelle).
Kyllä. Rauhallisella vie vähemmän, jos kenkii niin tiedät kyllä.
Kurko kirjoitti:Hyvä juttu nyt puhumaan hameväki ympäri jotta mullakin olisi kesällä +200hP
mitä mitä mitä? nyt on joku mennyt multa ohi. Onko semmosiakin autoja olemassa missä on alle 200hp? Jos on niin miksi? Vai onko tämäkin aihe joku pelkkä vedätys?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu kirjoitti:
mitä mitä mitä? nyt on joku mennyt multa ohi. Onko semmosiakin autoja olemassa missä on alle 200hp? Jos on niin miksi? Vai onko tämäkin aihe joku pelkkä vedätys?
Heh, täällä taas yksi kouho elvistelee Mulla on aito ja ropeltamaton viherpiiperopower 110KW 9-5:n nokalla, ja kytkin vaan savuaa kun sillä lähetään painamaan
Ehkäpä pitäs viedä vihdoin kytkinremppaan, huiput houkuttelemalla 90km/h
Se vasen jalka otetaan sitten pois siltä polkimelta sen jälkeen kun auto alkaa liikkua....
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11