AS2 korvaaminen JVCn soittimella ja irtokajareilla

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3859
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Samasta

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Juu, minun autooni laitettiin muistaakseni joku sovitusjohto ja Aineella se olisi maksanut huikeat 90 euroa ja siihen sisälty jotain muutakin. Itse hommasin sen tavarakotelon tuohon autooni. Ja se muutossysteemi taisi olla jotain sinun mainitsemaa 3 euron luokkaa, koska Blaupunktissa on vähän erilaisemmat liittimet, mitä minulle muistaakseni sanottiin.

Olen uusi asukas Oulussa ja halusin kokeilla, että mitä nämä Aineen pojat osaavat. Huomasin, että eipä paljon mitään. Tietysti normaalit hommat ne osaa, mutta jos jotain erikoisempaa tulee, niin alkaa tökkimään.
Sitten toinen syy oli, että en tullut ottaneeksi tietoa tästä Fanatic Audion hinnoista, kun silloin oli tärkeämpääkin tekemistä. :D Siis yliopisto-opiskelua sillä tentit ovat tärkeitä eteenpäin pääsyyn.

Kyllähän se tuli maksamaan ihan TARPEEKSI!! Enkä toista kertaa teetä siellä sellaisia asennuksia. Olen tosiaan uusi asukas Oulussa ja minulla ei ollut silloin vielä tietoa paikkakunnasta. Vähitellen ne tietotaidot lisääntyvät meillä jokaisella.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3859
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Lisäystä edelliseen

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Niin, ja tuo Suappi, joka on todella loistava, on minun ensimmäinen ja sen takia minulla ei ole kokemusta siitä. En ole erityisesti mikään tekniikan ihmelapsi, mutta sähkötekniikka kiinnostaa siinä määrin, että opiskelen Oulussa DI:ksi. Sitä paitsi tuo auto tuntuu turhan kalliilta minun omiin asennuksiin ainakin tällä hetkellä. Mutta en kiellä; eihän tuo asennus vaikuttanut kovin vaikealta. Osaisin kyllä tehdä itsekkin sen nyt!! :D
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Vastaa Viestiin