Sain sitten pelaamaan itse ohjelman latauksineen niin hyvin kuin sen voi saada pelaamaan täällä päin. Tuli 'stopparit' tietoliikenne-väylään - nopeus ei ole erityisen huimaa.
Itse sain kumma kyllä pelaamaan netin, ohjelman ja koko paketin. Sain ladattu uudemman sukupolven 9-3:sen WISsin ja 9-5:n myös. Ja tämä näyttäisi olevan jonkinlainen uudempi versio ja helpompi täten käyttää.
Itse latasi ntuolta piratebaysta tuon mikä siellä oli ng:hen tarjolla.. empäs saanut toimimaan. Joku ladannut sieltä ja saanut toimimaan?
Tai olisko muualla tarjolla sitä.
saabracing kirjoitti:en merirosvojen settiä saanu toimimaan, ei anna valita jotain kieltä tai jotain ja ei lähre pelittää
Sama homma oli mulla. Vaikka ohjelmien pläräys yms. koneiden ropelointi kohtuu tuttua on, ni tuossa taitaa itse tiedostossa kyllä nyt olla vika. Josko meidän latamaasta olis puuttunu jotain. Mene ja tiedä.
Harrimatias kirjoitti:Itse latasi ntuolta piratebaysta tuon mikä siellä oli ng:hen tarjolla.. empäs saanut toimimaan. Joku ladannut sieltä ja saanut toimimaan?
Tai olisko muualla tarjolla sitä.
Mullakin oli ongelmia ton asentamisen kanssa... mut kyl se sit asentu loppuen lopux. Siinä oli kyllä jotain hämärää kun yritti laittaa sitä koneelle.
muistaakseni herjas et siitä puuttuu joku tiedosto, vaik kyl se siä on?
Tulipa tässä mieleeni, että oletteko kokeilleet asentaa sen version CD:ltä minimiasennuksena, jolloin WIS lukee tarvittavat tiedostot CD:ltä? Muistelisin että itselläkin oli sen NG-WISsin kanssa kielenvalitsemisongelmia täysasennuksella, kun taas minimillä kaikki on ok. Kokeilkaa piruuttanne ja laittakaa tietoa, jos toimii.