hei se kaveri jolla oli 94 vuotinen 900 2.0T missä oli MAPTUN STAGE 3, niin mitä olet tykännyt autosta tämän jälkeen? ja suositteletko sen hankintaa? Ja miten luotettavuuden laita? itselläni on 97/98 185hv 900:nen ja ajattelin siihen maptun 3:sta!
Tehoa lisää!
NG 900 vaimolle?
Menee pikkaisen offtopiciksi, mutta..anttil kirjoitti:hei se kaveri jolla oli 94 vuotinen 900 2.0T missä oli MAPTUN STAGE 3, niin mitä olet tykännyt autosta tämän jälkeen? ja suositteletko sen hankintaa? Ja miten luotettavuuden laita? itselläni on 97/98 185hv 900:nen ja ajattelin siihen maptun 3:sta!
Tehoa lisää!
Mulla (monen muun lisäksi) on Maptunin steg 3, eikä ole ollut moittimista auton tehoissa, mitä nyt lisää tekee mieli..


Pakoputkistoksi steg 3:seen voi sitten hommata esim.
- Ferritan täysrosterisen (jossa alkudownpipe 3"+metallinen racecat, loppuosa 2.5", itselläni on tämä putkisto)
- JT:n 3" kokoputkiston (race tai sportcatilla), joka alkuosaltaan rosterinen, loput ruostuvaa.
- Muitakin merkkejä löytynee, mutta noi liene yleisimmät.
- Tehdä itse tai teettää.
Eli jos yhtään arvostaa auton liikkumista, niin suosittelen lämpimästi, vaikkakin suomen moottoritierajoitukset voivat tuntua liian pieniltä uusille tehokkaille autoille.. ja viranomaiset saattavat muistutella asiasta

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.