Kantzii hei pitää tankki täynnä pakkasilla, u know...93t sport kirjoitti:Ihan vaan laiskuuttanisaabisti900 kirjoitti: Miks sä muuten ajoit tankin ihan noin tyhjäksi?Vai halusitko sä katsoa, että kuinka kauan sabatti kulkee bensahöyryillä.
, ja olen ajanut silleenkin että SID on näyttänny nollaa jonkin aikaa eli vielä oli pelivaraakin
Tankin koko
Re: .......
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Kaasujalan mukaanhan noikin kilometrilukemat hyppelehtii. kaupungissa liikennevaloista toiseen junnatessa jäljellä olevat kilometrit vähenee uhkaavasti siihen pisteeseen että riittääköhän kantti vielä olla hakeutumatta bensatankille, mutta siirryttäessä maantielle ajamaan tasasta nopeutta pintakaasulla niin alkaa tyhjäkin tankki "täyttyä" 
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Just näin, kun lähdin Lahdesta Mäntsälään ni SID näytti 101km, ja kun olin Mäntsälässä SID näytti 116kmNG900T kirjoitti:Kaasujalan mukaanhan noikin kilometrilukemat hyppelehtii. kaupungissa liikennevaloista toiseen junnatessa jäljellä olevat kilometrit vähenee uhkaavasti siihen pisteeseen että riittääköhän kantti vielä olla hakeutumatta bensatankille, mutta siirryttäessä maantielle ajamaan tasasta nopeutta pintakaasulla niin alkaa tyhjäkin tankki "täyttyä"
Jos olisin jatkannu Norjaan niin siellä mulla olis ollut tankki varmaan piripinnassa
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
t-lahdenmaki
- "Viggen"
Joo mä luulisin et omassa 9-3:sessa tankin koko olis kans toi 68litraa.
Omistajankäsikirjassa tosin lukee 62 litraa, tarkistin just äsken. Kakkosautossani 9000 on 68 litran tankki (kokeiltu
) ja manuskoissaskin lukee 68 ltr.
On varmaan noihin vikoihin 9-3siin heitetty nurkista löytyneet ylimääräiset tankit
Omistajankäsikirjassa tosin lukee 62 litraa, tarkistin just äsken. Kakkosautossani 9000 on 68 litran tankki (kokeiltu
On varmaan noihin vikoihin 9-3siin heitetty nurkista löytyneet ylimääräiset tankit
niin varmaan on mutta vimppoihin on työnnetty 64 litran tankit (vai onkohan mun autoon löytynyt hihnan takaa joku EUROSAMARAN tankkitreidaaja kirjoitti:Joo mä luulisin et omassa 9-3:sessa tankin koko olis kans toi 68litraa.
Omistajankäsikirjassa tosin lukee 62 litraa, tarkistin just äsken. Kakkosautossani 9000 on 68 litran tankki (kokeiltu) ja manuskoissaskin lukee 68 ltr.
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781