Sammy 9-3 kirjoitti:On se ihan hyvä. Mulla ollut alla jo muutaman viikon. Alkuperäinen on ihan lelu tohon verrattuna ja sen saa väännettyä mutkalle ihan omin voimin
Auto menee motarilla/kovissa vauhdeissa tasaisemmin ja jämäköittää takapäätä tuntuvasti. Pitäisi kuulemma auttaa puskemiseen mutta lunta niin paljon ettei oikeen osaa vielä sanoa.
toinen plussa ko. tangolle. itellä on toi mpperformance.com:in versio, joka asennettiin T:n clämpin kanssa samaan aikaan. puslat ja muut laitettiin jo aikaisemmin. vetely hävis (kiitos Tevisu!), ja alustaan tuli johdonmukaisuutta ja selkeää jämäkkyyttä. perä tuntuu irtoavan liukkaalla ehkä aavistuksen verran helpommin.
ei uskois, mutta nyt on ollut 9-3:llakin ilo ajella
minä voisin ottaa kans, kun hinta kohtuullinen.. Ei mitään viittä sataa..
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Löytyis mullakin tuolle käyttöä, toisaalta pitäisköhän tilata se suoraa Genuinesaabilta, oli muuten aika monta muutakin houkuttelevaa osaa tarjolla...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Juusokas kirjoitti:Löytyis mullakin tuolle käyttöä, toisaalta pitäisköhän tilata se suoraa Genuinesaabilta, oli muuten aika monta muutakin houkuttelevaa osaa tarjolla...
Eikös tuo Genuinesaab ole jenkeissä? Hinnan ja postikulujen päälle tulee sitten 22% alv ja tulli varmaankin noin 3 %.
Tilasin tuossa taannoin vanhaan autooni kojetaulun jenkeistä ja harmitti nuo verot sen hinnan päälle. Siksi mieluummin ostaisi EU-alueelta. Saisivat nuo jenkkifirmat pistää haarakonttoreita EU:hun
Pikkuisen tehty selvityksiä...
Vakaajan materiaaliksi kävisi jousiteräs, jonka työstäminen on melko helppoa. Terästä voi porata, taivuttaa jne. aivan normaalisti. Oikea lämpökäsittely työstöjen jälkeen tekee siitä vasta jousimaisen. Materiaali pitää karkaista hieman yli 800 asteessa ja sitten päästää.
Turvallisemmalta vaihtoehdolta (valmistajan kannalta) tuntuisi kuitenkin lisävahvistuksen tekeminen tuohon vakaajaan. Täytyy katsella vaihtoehtoja, joku putka muistaakseni teki niitä kolkkiin.
En löytänyt uudempaa keskustelua tästä anti-roll-bar:sta, joten vanhan nosto. Onko porukka asentanut noita ja onko tuosta ollut oikeasti niin paljon hyötyä ja iloa, kuin myyjäsivustojen käyttäjäarvosteluissa sanotaan? Itsellä menee Konin ja puslien asennus vasta keväälle ja ajattelin, että tuo http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ts_id/1751 voisi olla talvea vasten sellainen halpa ajettavuutta ja turvallisuutta parantava toimenpide.
No alkuun ainakin tuntui että olisi jämäköittänyt kun omaan autoon tuli tuupattua.
Ja erään clubilaisen kyydissä kun olin sen jälkeen kun hän olisi asentanut ko. kapineen,
niin runttasi muutamiin mutkiin niin että mua alkoi hirvittää, mutta eipä puskenut siihen tapaan kuin oletin, vaan meinas jopa iskeä perää rinnalle ennemmin. Tiedä sitten oliko se hyvä.. mutta tais puskeminen vähentyä. Ei siitä haukkujakaan ole kuulunut?
Eipä ole vielä tuota, mutta tarkoitus on hommata. En nyt talvea vasten "turvallisuusmielessä" lähtisi asentamaan, kun osan tarkoitus on muuttaa mutkakäytöstä neutraalimpaan suuntaan.
Mutta, onko kimppatilauksesta kiinnostuneita? 5kpl maksaisi PartsforSaabs.com :sta toimitettuna 726€. En rupea lähettelemään noita Suomessa, eli ainoastaan rahat ennen tilausta + nouto Vantaalta.