Veikkaan että Saab ei oleta mitään muuta kuin, että jos se käyttää omasuunnittelemia ja kestäviä vermeitä tulee ameriikan isoilta pojilta noottia. Siksi Opelin osia.Hook kirjoitti:Ilmeisimmin saab olettaa että tuollainen "hienomekaniikka" menee keskivertoasentajan toimenkuvan ulkopuolelle![]()
Kerro kun löydät varaosia
Hook
Cruise ei toimi
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
hz81 kirjoitti:
Huh huh!!! En paremmin sano. Kävin kysymässä huollossa poljinsylinterin vaihdon huoltokuitin ja rikkonaisen, teipatun poljinkytkimen kanssa että onko asioilla yhteys? Huoltotiskillä kaveri sanoi että tuskin on, heillä on kuulema tapana laittaa uutta osaa jos jotain menee rikki. Sanoin että saanko keskustella huollon tehneen asentajan kanssa asiasta? Kaveri lähti itse kysymään halliin asiaa ja tuli hetken päästä pois ja sanoi että kyllä, asentaja oli laittanut teipin siihen ja pyysi minulta anteeksi ja antoi uudn kytkimen minulle.
Noh, loppu hyvin kaikki hyvin ja cruise kunnossa. Mutta ei tätä kyllä voi oikein käsittää miten tälläinen voi olla mahdollista?! Entäs jos jokin autoista mitään tajuamaton olisi vienyt sen huoltoon kun ei cruise toimi, olisi sitten laskutettu diagnoosista, siitä osasta ja kaikesta muusta. v**tu mitä touhua!




Ei siinä mitään, ne poljinkytkimien klipsit saa helpolla poikki mutta aika äijäkorjaus, ymmärtäisin toki jos heppu olisi ollut viimeistä päivää töissä kyseisessä korjaamossa ja halunnut tehdä parit jäynät

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98