Osta saab, niin sairaus poistuu oitis.Olin taudin kourissa joten jää ensi viikkoon, jos on vielä myynnissä
"Ostaisitko" sinä tämän?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
No mutta mulla se on josaabeli kirjoitti:Osta saab, niin sairaus poistuu oitis.Olin taudin kourissa joten jää ensi viikkoon, jos on vielä myynnissä

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Voisiko toi jarrujen vinkuminen johtua ajamattomuudesta, on tuo auto seisonut liikkeessä Tammi- Helmikuun vaihteesta asti.Iso-T kirjoitti: Jarrut äänti ihan tolkuttomasti,vinkui välillä vaikka ei edes koskenut pedaaliin, ihan kuin palat olis ollut aivan loppu. Ulkoisesti levyissä ei ainakaan näkynyt mitään epänormaalia kulumaa. Voihan se olla että kilven ja levyn välissä on jotain sopimatonta. Mainitsin asiasta myyjälle, että kannattaa varmaan tehdä asialle jotain, jos aikuistenoikeasti haluaa sen saada myytyä.
Muuten on tuntunut, että siellä liikkeessä he jopa yrittävät myydä autoja. Toisinkuin yleisesti liikkeissä ei tunnu kiinnostavan myyminen pätkääkään.
Kyllä se metakka oli senverran kovaa että ei ajamattomista jarruista voi semmosta lähteä. Tai mistäs sen tietää, väittäähän jotkut että lehmätkin lentääZeikkari kirjoitti:Voisiko toi jarrujen vinkuminen johtua ajamattomuudesta, on tuo auto seisonut liikkeessä Tammi- Helmikuun vaihteesta asti.Iso-T kirjoitti: Jarrut äänti ihan tolkuttomasti,vinkui välillä vaikka ei edes koskenut pedaaliin, ihan kuin palat olis ollut aivan loppu. Ulkoisesti levyissä ei ainakaan näkynyt mitään epänormaalia kulumaa. Voihan se olla että kilven ja levyn välissä on jotain sopimatonta. Mainitsin asiasta myyjälle, että kannattaa varmaan tehdä asialle jotain, jos aikuistenoikeasti haluaa sen saada myytyä.
Muuten on tuntunut, että siellä liikkeessä he jopa yrittävät myydä autoja. Toisinkuin yleisesti liikkeissä ei tunnu kiinnostavan myyminen pätkääkään.

Juu plussaa liikkeelle myynti-innosta, n.10sek kerkesin pyöriä auton ympärillä kun myyjä tuli paikalle, ja ois vielä hyvittäny foordistakin enemmän kun oisin siitä ite pyytäny, yllätys! Lauantaina tuttu katto koneelta että 90+pv on tuo yksilö ollut keskuksella myynnissä.
Btw. onkos tää mahtollisesti sun vanha auto???
Voihan ne olla jo ruosteessa, jos ovat seisseet pidemmän aikaa.Iso-T kirjoitti:Kyllä se metakka oli senverran kovaa että ei ajamattomista jarruista voi semmosta lähteä. Tai mistäs sen tietää, väittäähän jotkut että lehmätkin lentääZeikkari kirjoitti:Voisiko toi jarrujen vinkuminen johtua ajamattomuudesta, on tuo auto seisonut liikkeessä Tammi- Helmikuun vaihteesta asti.Iso-T kirjoitti: Jarrut äänti ihan tolkuttomasti,vinkui välillä vaikka ei edes koskenut pedaaliin, ihan kuin palat olis ollut aivan loppu. Ulkoisesti levyissä ei ainakaan näkynyt mitään epänormaalia kulumaa. Voihan se olla että kilven ja levyn välissä on jotain sopimatonta. Mainitsin asiasta myyjälle, että kannattaa varmaan tehdä asialle jotain, jos aikuistenoikeasti haluaa sen saada myytyä.
Muuten on tuntunut, että siellä liikkeessä he jopa yrittävät myydä autoja. Toisinkuin yleisesti liikkeissä ei tunnu kiinnostavan myyminen pätkääkään.Ei sentäs, onhan se ollut sisällä säilössä, ja koeajo lenkkikin oli sen verran pitkä, että jos ääni olis johtunu "paskasuudesta" yms., olis sen pitänyt poistua, paitti jos sielä tosiaan on ollut joku siirtolohkare jossain välissä. Noh, ei jaksanu sen ihmeempää diaknoosia ruveta tekeemään. Ei se kyllä pysähtynytkään sillai kun pitäs?
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Niinkuin aikaisemmin jo kirjoitin, että levyt olivat ainakin silmämääräisesti ok. Ja mitä tulee tuohon ruosteessa olemiseen, auto on kuitenkin ollut liikkeessä sisällä, sielä kai harvemmin levyt ruostuu? Tietty jos joku tykkää pitää liikkeessään ilmastointia asennossa trooppinen ilmasto, niin onhan sekin mahdollista, mutta kyllä se jo silloinkin vaatii sadettimen asentamista sisätiloihinPoy kirjoitti:
Voihan ne olla jo ruosteessa, jos ovat seisseet pidemmän aikaa.

No mutta oli sen auton jarruissa vikana mikä tahansa, niin se saa minun puolestani olla sielä myynnissä toisetkin 90pv. Mä aattelin etsiä semmoisen yksilön, jolle ei tarttis ainakaan ensimmäisen vuoden aikana tehä mitään yhtään mitään remonttia. Ainahan tulee ylläreitä, sehän on selvä, mutta ettei olisi ainkaan mitään tiedossa olevaa vikaa. Ton Foordin kanssa on tullut eräskin ilta vietettyä tallilla kaikenmaailman ongelmien kanssa, nyt vois pitää vähän lomaa ja kädet puhtaana...tosin taitaa olla toiveajattelua

Mutsi on reissussa ja sen vuoden vanha golffi oli seisonut tallissa kuukauden päivät. Liikkeelle lähtiessä sai antaa aika hyvin kaasua, ennen kuin jarrut kamahti paukauksella irti. Siirsin sen vaan pois tallista ja takaisin, joten jarrujen vinkunoita ei tullut kuunneltua, mutta pointti on, että kyllähän ne jarrut ruostuu jos ei autolla ajeta.
Mutta otapa pieni reissu tänne Jyväskylän suuntaan ja tule hakemaan AUTO itselles
Mutta otapa pieni reissu tänne Jyväskylän suuntaan ja tule hakemaan AUTO itselles

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Olikos ne sitten ruosteessa???peinu kirjoitti:Mutsi on reissussa ja sen vuoden vanha golffi oli seisonut tallissa kuukauden päivät. Liikkeelle lähtiessä sai antaa aika hyvin kaasua, ennen kuin jarrut kamahti paukauksella irti. Siirsin sen vaan pois tallista ja takaisin, joten jarrujen vinkunoita ei tullut kuunneltua, mutta pointti on, että kyllähän ne jarrut ruostuu jos ei autolla ajeta.
Mutta otapa pieni reissu tänne Jyväskylän suuntaan ja tule hakemaan AUTO itselles

Luhankaan pitäs parinviikon päästä lähteä mökkeilemään ....pitääpi tehdä vähän kyselyjä jos vaikka...
