viikonloppu selvinpäin ja mitä siitä seuraa? NGsatku->9-3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

nalleolut kirjoitti:pitäisköhän itsekkin kokeilla olla joskus viikonloppu selvinpäin....
No ainakin sinua on varoitettu mitä siitä seuraa. Mä en uskalla vielä kun edellisestäkin kerrasta maksettavaa noin puolet :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

ruohonet80 kirjoitti:tulokas on sitten täälläkin ilmoiteltu
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=#361272
Ja täällä myös: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=46723

Jos myyjä olis jättänyt tuon boxin kiinni autoon niin olisit saanut ilmaiseksi hieman lisäpotkua. Eikun ostamaan tuo boxi autoon...
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24615
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

mustia pilviä taivaallla.... no kävin istumassa satkun etupenkillä ja totesin että selvin päin olo on turhaa vapaa päivinä....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

NG900SET -95 kirjoitti:
ruohonet80 kirjoitti:tulokas on sitten täälläkin ilmoiteltu
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=#361272
Ja täällä myös: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=46723

Jos myyjä olis jättänyt tuon boxin kiinni autoon niin olisit saanut ilmaiseksi hieman lisäpotkua. Eikun ostamaan tuo boxi autoon...
Tuo on hyvä softa (melko todennäköisesti on Saabin oma 185hv, kuten oli omassa vastaavassa), suosittelen ;) Perusahtoja vähän normaalia kovemmiksi niin kulkee jo ihan kivasti ;)
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

lisäpotkua ei kaipaa..... vielä :twisted:

Hyvin jäi audi 1.8 iso T ihmettelemään, mihin se saab hävisi traktorin ohituksen jälkeen. On se kun odottaa aamua että saa lähteä töihin :D

edit: pari pikaista kuvaa

http://img174.imageshack.us/my.php?imag ... 007gj7.jpg
http://img97.imageshack.us/my.php?image ... 009lj6.jpg
Viimeksi muokannut ruohonet80, Ke Loka 18, 2006 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Kipe_9000
"Viggen"
Viestit: 665
Liittynyt: Ti Syys 30, 2003 13:07
Paikkakunta: Forssa(Jokioinen)

Viesti Kirjoittaja Kipe_9000 »

Onnittelut myös täältä uuden biilin johdosta :!: :P

ps.mitäköhän tollasessa VAG 1.8T:ssä mahtaa olla tehoja?
nim.merk: kaveri vei golfin säädettäväksi kun muka jotain vikaa kun ei kulje...... :wink:
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
saabeli
"Aero"
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 07:40

Viesti Kirjoittaja saabeli »

Metallin harmaa 9-3 SE 2.0t business 185hp vuosimallia 02 tuli "paikkaamaan" auton mentävää aukkoa elämässämme.
"Bubilee" malli (Jubilee) olisi ollut mukavampi!
9-3 2,0t (185hv) 5D jubilee vm.2002
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

saabeli kirjoitti:
Metallin harmaa 9-3 SE 2.0t business 185hp vuosimallia 02 tuli "paikkaamaan" auton mentävää aukkoa elämässämme.
"Bubilee" malli (Jubilee) olisi ollut mukavampi!
Jubilee -> jupille, mutta

"notting personal just business"
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
saabeli
"Aero"
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 07:40

Viesti Kirjoittaja saabeli »

"notting personal just business"
On tus*u penkit... jos tykkää tussusta, niin on oltava myös tus*u penkit!
9-3 2,0t (185hv) 5D jubilee vm.2002
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Kipe_9000 kirjoitti:Onnittelut myös täältä uuden biilin johdosta :!: :P

ps.mitäköhän tollasessa VAG 1.8T:ssä mahtaa olla tehoja?
nim.merk: kaveri vei golfin säädettäväksi kun muka jotain vikaa kun ei kulje...... :wink:
Autotalli.comin mukaan 02-05 on sekä 120kW ja 140kW versioita.
Vanhemmissa sitten 110kW. Väännöistä ei löytynyt äkkiseltään muutakuin 120kw:ssä on 225Nm.
iskarix
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 23:35

Jubilee

Viesti Kirjoittaja iskarix »

saabeli kirjoitti
"Bubilee" malli (Jubilee) olisi ollut mukavampi!

Jubileessa puolinahat; erittäin kiva.
Sitä vastoin kojetaulun rasterimuovitus on tökerö. Radio/ACC istuu kuin orpo piru kiillon keskellä. Ei nätti.
9-5 2.3t -03, VIII Saab
eka 96 1976, veronanvihreä, vm -72
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: Jubilee

Viesti Kirjoittaja peinu »

iskarix kirjoitti:saabeli kirjoitti
"Bubilee" malli (Jubilee) olisi ollut mukavampi!

Jubileessa puolinahat; erittäin kiva.
Sitä vastoin kojetaulun rasterimuovitus on tökerö. Radio/ACC istuu kuin orpo piru kiillon keskellä. Ei nätti.
Rasterimuovitusta sanotaan ammattitermein "hiilikuitukojelaudaksi" :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
saabeli
"Aero"
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 07:40

Viesti Kirjoittaja saabeli »

Sitä vastoin kojetaulun rasterimuovitus on tökerö
Ja heikko... tulee helposti ylimääräisiä viiruja kun väkisin raottaa (vaihdoin hansfeiin kaapelin väkisin). HYVÄ TULI... oli pakko lopulta kaivella esille kiinnitysruuvit/hakaset... ei muutoin onnistunut.
9-3 2,0t (185hv) 5D jubilee vm.2002
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1308
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

http://www.vaihtonet.fi/vinfo.asp?osio= ... F431&osio=

Tässä olis jollekkin Turbo jubilee 17" vanteilla. On faijan entinen firma-auto muutaman vuoden takaa. Siinä oli ainakin silloin Saabin oma 170 hv chippi,
eivät mainitse sitä ilmoituksessa.

Huono puoli on se että "joku" on joskus kolaroinut sen. :oops:
Korjauskustannukset olivat muistaakseni ~10t euroa
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

vjbremer kirjoitti:http://www.vaihtonet.fi/vinfo.asp?osio= ... F431&osio=

Tässä olis jollekkin Turbo jubilee 17" vanteilla. On faijan entinen firma-auto muutaman vuoden takaa. Siinä oli ainakin silloin Saabin oma 170 hv chippi,
eivät mainitse sitä ilmoituksessa.

Huono puoli on se että "joku" on joskus kolaroinut sen. :oops:
Korjauskustannukset olivat muistaakseni ~10t euroa
Jaa vielä myynnissä ... mulla oli autonetsinnässä nettivahti pällä ja toi tuli nettiin öbaut joku 2kk sitte, hintaakin on näemmä parilla tonnilla pudotettu.

Joo jostain syystä eivät chippejä mainitse ja niitä on matalapaineisiin kuitenkin aika paljon asennettu...mitä nyt noita vaihdokkeja itse kävi liikkeissä kattomassa, mankkuvena paljastaa...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin