![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sitten purin helmamuovit, mikä oli ihan helppoa. Ainoastaan muutama muovisia muttereita siellä alhalla menivät kierteettömiksi kun laitoin takaisin, joten kannattaa puhdistaa kierteet huolella ennen takaisin laittoa! Ruostesuojasin myös etuovet, ei paha homma mutta menee puolipäivää. Siellä on vielä sellaiset styroksit sisällä, joten ei meinaa letkulla päästä sinne.
Sitten löysin mahdottoman moskan keruu paikan bensatankin täyttöputken päältä. Siellä oli sellainen viiden sentin paskakerros. ja se jatkui putken takana tankille asti. Sitä sai rapata ja koputella. Joten mun mielestä toi on mahdollinen tuleva ruostepaikka jos ei puhdisteta.
Lopuksi vetelin kotelosuojalla ja ruosteenesto aineella koko pohjan ja kotelot läpi. Varmasti paremmin kuin ammattiliikkeet, ainakin omasta mielestä
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vielä kun kävis etupyöräkotelot ja takaovet läpi niin olis koko auto sitten kierretty.
Niiin toi peräkoukku on herkkä ruostuun, joten maalasin ja vedin öljyt päälle..