Saab 9-3 TiD

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja rr »

rr kirjoitti:Meillä oli kesällä -03 225tkm ja nyt on 431tkm.

Öljyt vaihdettu 15tkm välein, suodattimia yms. sulkia ja renkaita säännöllisesti. Katsastus aina moitteitta. Muuten laitettu itse mm:

253tkm suuttimien paluuputket 2e
255 " eberin hehku 50e
262 " imusarja ja EGR putsattu 0e
267 " akku uusittu 110e
275 " takaluukun kaasujouset 40e
275 " jarrulevyt ja -palat eteen 120e
284 " moniurahihna uusittu ja kiristimen rullan laakeri voideltu 20e
286 " pierburg MAF-anturi 66e
313 " käsijarrukengät 16e
331 " takaiskarit 105e
342 " vaihteistoöljy vaihdettu 28e
381 " ulkolämpöanturi 15e
385 " ilmastoinnin tarkistus 81e
412 " laturiin kaikki kuluosat uusittu, kiristimen laak. voideltu 93e
Tohon nyt vois lisätä tämän:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=55291

Viime viikolla oli heittänyt rekan ohituksessa CE-valon kehiin ja syyksi paljastui alipainepumpulta irronnut pikkuletku. Ilmeisesti ahtopaineenohjaus yms. toiminnot tippui pelistä. Letkut kiinni ja taas pelaa.

Samalla putsasin tinnerillä MAFin ja ahtopaineanturin. :arrow: Aaltoilu vedätyksessä 3 tonnin jälkeen hävisi :idea:

Pitää vaihtaa noi pikkuletkut sinisiin kesän aikana.

Taulussa on nyt 446tkm 8)
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
toni1976
"Hirsch"
Viestit: 811
Liittynyt: Pe Marras 28, 2003 12:07
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja toni1976 »

Onko näissä 2.2 TID koneissa se surullisenkuuluisa Bochin VP-44 pumppu, josta tuolla Opelin foorumilla löytyy juttua?
Vastaa Viestiin