tetammi kirjoitti:
Käsijarruissa on perinteisesti ollu vain yksi piuha joka maadoittuu kun kahvaa kiskoo. Helpoin vaihtoehto on tietty kytkee toi piuha suoraan lähimpään maahan, kuhan et tuu valittaan että keula kasassa kun kattelit leffoja ajaessa.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Asiahan on harvinaisen selvä, jos se maahan kytkeminen auttaa. Ryöstäjäliittimiä pitäis ollakin vielä jossain jemmassa ammoisilta lisäpitkäasennuksilta. Pääsee helpolla.
Iskin vaan eilen heti Googleen hakua ja tuli vastaan, että näissä Alpineissa olis joku fiksumpi pulssiin perustuva juttu, ettei maahan kytkimen auttaisi. Jotain pulssirelettä ja mitä kaikkea tuli vastaan, jota johdon päähän voisi kytkeä.
Manuaali käskee kytkeä jarrun signaalipiuhan tulo -puolelle, mutta soittelin Pasille Powersettiin, josta soittimen ostin ja apteekin hyllyltä tuli vastaus, että maa toimii. Kunhan ei kerro katsastussedälle. Eli kohta pieni remppa soittimeen, jahka poikkean Matkahuollossa ensin. Näätte sitten fiiliskuvan niille omistetussa ketjussa
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sitten rustaan sen oppaan 2DIN soittimen asennuksesta kolkkiin.
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.