Mulla taasen ei koskaan liikkeelle lähdössä, ainoastaan lähinnä kanttauksissa tai töyssyissä vähän narisee ja toisinaan pongahtaa kuten 9-3Tid osuvasti kuvasi
9-3 narina edessä
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Joo, tänä aamuna oli taas ekat viisi minuuttia "narsk, narskia"AC kirjoitti:Voih. Juuri kun kytkinpolkimen jousi saatiin hiljaiseksi ja alustankin kolinat vähenyvät kuin ihmeen kaupalla, niin pakkanen tuo taas ainaisen narinan mukanaan
No ensi viikolla nähdään, että nariseeko Sport Sedan samalla tavalla? Jos narisee, niin sitten Saab ei ole oppinut kymmenessä vuodessa mitään uutta tuon narinan eliminoimiseksi jo tehtaalla
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Mulle on vaihdettu kaikki mahdolliset alustan puslat Powerflexeihin vuoden sisällä ja samat saundit alkoi kun ennen puslan vaihtojakin. Tosin niitä ei kuulu kuin eka kilsa, eikä kuulunut ennenkään. Ei haittaa mua.
vanhassa 250tkm ng900:ssa eri kuulunut kuin noita jousen pongahteluita joskus.
Nykyisessä siis vaihdettu eteen puslat 1-5 ja taakse 8

vanhassa 250tkm ng900:ssa eri kuulunut kuin noita jousen pongahteluita joskus.
Nykyisessä siis vaihdettu eteen puslat 1-5 ja taakse 8

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
NG900SET -95
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Sama vika. Puslat vaihdettu ja narina jatkuu. Ainoa keino välttää äänet on voidella puslat muutaman kuukauden välein. Välillä jo harkitsin poraavani pusliin reiät ja laittavani niinhin vaseliininipat. Voisi sitten silloin tällöin voidella puslat ilman osien irroittelua.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
kivempaa narinaa tuo on kuin muijan narina
ongelmani on vain se että yksinajellessa stereoista pauhaa taustamölyä niin paljon ettei narinat kuulu, sitten taas rouvan kanssa autoillessa säätää hän kuolometallilevyn volyymit nolliin, eli narina kuuluu ikäänkuin tuplana, autosta ja "akasta" 
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 7831
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
*SURROUND*.......pertti666 kirjoitti:kivempaa narinaa tuo on kuin muijan narinaongelmani on vain se että yksinajellessa stereoista pauhaa taustamölyä niin paljon ettei narinat kuulu, sitten taas rouvan kanssa autoillessa säätää hän kuolometallilevyn volyymit nolliin, eli narina kuuluu ikäänkuin tuplana, autosta ja "akasta"
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Narina kuuluu kallistuksenvakaajan heloista eli peinun kuvassa numero 4. Jos helat haluaa voidella kunnolla, ne pitää irrottaa. Rasvanippojen asentaminen on käynyt minullakin mielessä...
#1825
V***o EC40 -24
99 GL -84, 900 i16 -91, 9-5 2.3t
Exät: 99x2, OG900x13, 9000x1, NG900x1, OG9-3x2, OG9-5x3 (ja V***oja)
V***o EC40 -24
99 GL -84, 900 i16 -91, 9-5 2.3t
Exät: 99x2, OG900x13, 9000x1, NG900x1, OG9-3x2, OG9-5x3 (ja V***oja)
Paras puslien vaihdon kohde taitaa olla 1-2-3 ensitilassa. Toisaalta, kun kerta auto nostetaan pukille ja viedää korjaamoon niin samalla vaihtaa kaikki etupäästä.
Ai niin. Taisi olla jotain 500e kaikki eteen töineen.
Taakse n. 100e
Eli samaan hintaan saa melkein Koni Sport Kitin. Asennuksineen reilu 800e? Vaikuttaa tosin aivan eri paikkaan, mutta muutos on saman suuntainen. Samoin renkaiden vaihto matalaproffilsempiin/jäykempiin.
Ai niin. Taisi olla jotain 500e kaikki eteen töineen.
Taakse n. 100e
Eli samaan hintaan saa melkein Koni Sport Kitin. Asennuksineen reilu 800e? Vaikuttaa tosin aivan eri paikkaan, mutta muutos on saman suuntainen. Samoin renkaiden vaihto matalaproffilsempiin/jäykempiin.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
NG900SET -95
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Mulla on vaihdettu vain puslat 1, 2, ja 3. Kun niitä rasvaa poistuu narina. Mulla taitaa tosin olla hieman erilainen tuenta kuin tuossa kuvan 96-02 malleissa.Business kirjoitti:Narina kuuluu kallistuksenvakaajan heloista eli peinun kuvassa numero 4. Jos helat haluaa voidella kunnolla, ne pitää irrottaa. Rasvanippojen asentaminen on käynyt minullakin mielessä...
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6