mun ysisatkussa on ainaki huoltokirjan etusivulla semmonen "kuitti" missä näkyy auton runkonumero ja lukee tyyppimerkinnän perässä aero..
Kerran jouduin parkkipaikalla sitä jollekkin saabistille esittelemäänkin, kun ei muuten uskonut että NG:tä on aerona
MrG kirjoitti:mun ysisatkussa on ainaki huoltokirjan etusivulla semmonen "kuitti" missä näkyy auton runkonumero ja lukee tyyppimerkinnän perässä aero..
Kerran jouduin parkkipaikalla sitä jollekkin saabistille esittelemäänkin, kun ei muuten uskonut että NG:tä on aerona
Jos en väärin muista, niin eikös nuo NG900 Aerot ole italialaisen Saab -dealerin tekemiä, varusteltuja autoja? Niitä sai vm. 1996 ja ainoastaan kolmiovisena. Ihan hienon näköisiä.
peinu kirjoitti:eikö lie kaksiovisenakin ollut. Hienoja pelejejä.
Itse en tiedä muuta kuin yhden kaksiovisen NG900:n cabrioletteja lukuunottamatta: se on UKI:n tehtailla tehty coupe-prototyyppi NG900:sta (aika hieno muuten). Muutenhan tuo hatchback takaluukku on luettu ainakin virallisesti (autoilmoituksissa yms.) auton oveksi. Syytä tuohon en tiedä.
peinu kirjoitti:Nimenomaan cabrioletteihin viittasin kun puhuin kaksiovisista.
Mulla on tällainen italian tuonti 900 cabbe -95, ja olen tässä sitä pähkäillyt, että onko tämä juurikin sellainen "italian aero"?
En ole oikeen mistään saanut varmuutta asiaan.
Helmasarja on maalattu jälkeenpäin korinväriseksi. http://i299.photobucket.com/albums/mm28 ... o/065b.jpg
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011