KN/Lieto kirjoitti:Nyt on tällainen tapaus, auto on NG900 -93/94, aj 325tkm. Taakse on vaihdettu nyt uudet levyt (rasvat on myös puhdistettu), uudet kengät ja tietysti uudet palat. Vaijeri on uusittu vuosi aikaa. Kengät on säädetty lähelle, ja säätö uusittu koekäytön jälkeen (hieman vielä lähemmäs). Tehoa vaan ei oikein ole, tosin vaijerin säädössä olisi kyllä varaa, mutta silloin levitinraudat ei ole lähelläkään lepotilaa. Eikai vikaa voi olla muualla, kuin levittäjien kolot kuluneet liian syviksi? Tyhjä liike tuntuu kohtuu suurelta. Oletteko näitä uusineet, ja saako muualta, kuin merkkiliikkeestä? Hinta? Vielä, jos tosiaan vaijerin säätöä vaan kiristää, kahvan liike vaatii aikalailla voimaa, tämäkin jotenkin viittaa levittäjien tehottomuuteen. Raision Magneetilla oltiin sitä mieltä, että niitä ei ole tarvinnut uusia Opeleihin eikä Saabeihi.
Ne osat olisi ollu noin pari kybää pala eli yhdelle puolelle 40egee.
Itsellä samat kokemukset, ekaks hain kengät motonetista ja aikani säädettyä metrosta (samat varaosat katottuna ooppelin puolelta noin 60egee halvemmat).
Homma ei tosin heti helpottanu noillakaan vaan kun noin puolen tusinan kertaa säädin kengät piukkaan ja koeajolle niin rupes pitään.
WIS sanoo että pitäis löysätä 7 naksuu siitä kun on ensiksi väännetty kengät piukkaan mutta itse löysäsin ehkä yhden tai kaks napsua.
Tämän jälkeenki on joutunu joka renkaanvaihdossa sääteleen.
Etukässäriäkin on tämän jälkeen arvostanu ihan eri tavalla.
