Tokihan asiaan vaikuttaa tyhjäkäynnillä tulleet tunnit esim. liikennevaloissa, kyytiläistä odotelleessa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tuskin tarteet varsinaisesti vielä huolestua sillä 140tkm mittarissa, vai?
Saisikohan näistä ng900:n ja 9-3:n heikoista paikoista koottua listaa missä olisi luetteloituna minkä hajoamista on odotettavissa missäkin vaiheessa? Osaisi vaihtaa osia etukäteen eikä vasta sitten kun osa laukeaa keskellä lappia.NEO9-3 kirjoitti:Millaisissa matkamittarin lukemissa liikutaan ,kun bensapumppuja on alkanut porsimaaan.
Siis onko tuo 600e pelkän pumpun vai koko vaihto-operaation hinta?SS kirjoitti:70tkm kohdalla hajosi pumppu ja auto MetroAutossa.
600e kertoivat pumpun hinnaksi ja tarttisi itse etsiä jostain halvemmalla, mutta autoa en lähde muualle siirtämään. Vaatiiko tuo Motonetin pumpun paikoilleen asentelu jotain "virityksiä", suostuvatko liikkeessä moisen asentamaan?
E: Auto 9-3 vuosimallia 2003 (vielä OG), onkohan noissa kaikissa sama pumppu vai onko useampaa versiota? ELi onko tuo Motonetin 88e Walbro varmasti sopiva?
Mistä tiedän, käykö tämä? EPC ei näemmä tiedä mitään noista numeroista.GM-900/9-3 Pumppu jos Walbro (vertailunrot seur rivi!). . . 28-1385 88.00 ???
Saab-nro 4021358/4161493/8822017/9321621/9321712/9321878. 28-1385 88.00 ???
Jos näin on, täytyy Saabin tankissa tai pumpussa olla paha suunnitteluvirhe. Kyllä auton täytyy kestää normaalia käyttöä myös tyhjähköllä tankilla. Ei 800en bensapumppuremontti joka kolmas vuosi ole normaalia.Miksi et usko? Eihän pumpun kovin montaa kertaa tarvitse tyhjänä korahdella,esimerkiksi mutkissa tai ylä/alamäessä bensan vähyydestä johtuen,kun se on jo pahasti kulunut.Siitä ei kovin pitkä aika enää mene ongelmien ilmaantumiseen.
Ei ole tietoa, luultavasti huoltovälin mukaan kun on merkkiliikkeessä huollettu.Onkos sun autoon vaihdettu polttoainesuodatin kuinka tiheään?