Löysin taka-akselin aurauksen säätöön tuollaisen setin, Astraan tarkoitetun Whiteline KCA 383. Tämä ilmeisesti sopii OG 9-3 Saabiin, eikös se takanapa ole sama vuosituhannen vaihteen vectrassa, astrassa ja Saabissa?
http://www.whitelineautomotive.com/Bull ... 8_Shim.pdf
http://www.whiteline.com.au/instruction/Z338_KCA383.pdf
Nominal camber change is 0.5deg reduction.
Nominal toe change is 2.5mm per side.
Eli aurausta saa säädettyä +/- 2,5mm per puoli. Simmi on siis toisesta päästä kapeampi ja muoto symmetrinen, joten sen voi kääntää..
Camberin saa sitten kohdilleen tarvittaessa noilla "normi" simmeillä, jotka tuossa aiemmin jo mainittiin:
http://www.elkparts.com/saab-93-m9802/s ... 5_686.html
http://support.elkparts.com/attachments ... rshims.pdf
edit:
Camberin säätöön tarkoitetut leveämmät simmit sopivat myös aurauksen säätöön. Omasta laitteesta löytyi molemmilta puolilta navan takimmaisten pulttien alta 3kpl 0,3mm simmejä. Tästä syystä aurausta oli jotakin 10mm, tämä kulutti jo takarenkaita. Simmejä vähentämällä sai aurausta pienennettyä lähemmäs ohjearvoja. Ajettavuus, ennen kaikkea suuntavakaus maantiellä parani huomattavasti. Vetely urissa ja sivutuulessa väheni.